Fixfax Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Skal du bygge turbo etterhvert så gjør slik: Kjøp nye lager i hele motoren Nye pakninger Arp toppbolter m21 oljepumpe fres spor til oringer i blokka honing langslagsveiv 320 råder Sveis vannkanaler i toppen Da har du en bunndel som er preppa for turbo, ingen høykomp effektiv sugemotor men går helt sikkert greit nok, i tilleg til at du slipper og bygge en motor til når du skal ha turbo. Skal du ha høykomp sugemotor må du frese av blokka, toppen bør portes, det er en fordel ved turbo også. Kimmit fiksa oringer osv for meg, MV har heller ikke så gale priser Tar forbehold om at noe kan være glemt
///Kleven Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Hei hei! Ser du har fått tak i deg en ix motor, da burde du være litt obs, jeg skulle bytte over toppen min til min ix bunn og bruke den, bunn panna var ødelagt og da jeg skulle sette på bunn panna fra den IKKE ix motoren og over så gikk det ikke pga oljepumpa i ix bunn, da jeg skulle flytte over olje pumpe var den ikke like gjenger. mulig jeg tar feil men tror det er en viss forskjell på de 2 motorene. bare sjekk opp det før du bestiller og kjøper og styrer også er det ikke likt... Bare ett tips! Men lykke til med morsomt motor bygg
Azeton Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Stemmer, ix blokka er langt ifra lik vanlig I blokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå