Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallois :smile:

Da går delebestillingen av gårde på mandag til mitt nye prosjekt, 2008 mod E-92 320d kjørt ca 30000km som bygges om til M3 utseende :cool:

Meningen med bilen er å lage bilen slik at den som ser ut som en org M3 men alikevel ha en 320d motor ;-)
Og kansje den første som gjør dette :smile:

Vet ikke om noen andre som har gjort dette enda men jeg skal gi det et forsøk .

Bilder kommer , bilen er hvit med sort tak , sort skinn og godt utstyrt +++

Bilen har idag en front og sideskade som gjør dette til et godt evne å bygge på .

All oppretting og jiggsetting blir gjort på rett måte med tanke på krav om dette , har selv jobbet som biloppretter med storskader i over 10 år før jeg starte å jobbe på GS og har fagbrev som oppretter og mekaniker , (skrev dette om noen skulle lure ang regler for slike ting ) ;-)

Det som skal gjøres

- Retting av front + skift av h.vange fram
- skift av begge m3 hjulhus bak
- skift av begge m3 bakskjermer
- skifte takplate til M3 carbon tak.
- M3 framskjermer
- M3 panser ikke carbon
- Carbon csl koffertlokk
- skift av h.dør
- M3 sideskjørt
- M3 speil
- senkesett , ( KW siden det er på bilen og godkjent ,,, )
- M3 eksos
- bytte interiør til org el.M3 skinn komplett ( har manuelt sportskinn til salgs 13000.- )
- facelift eller tonede baklykter .....?
- div carbon diffusor /frontleppe....Vorsteiner ..!!
- M3 ratt
- ESS ship til 215 hk
- Bilen blir hvit ;-) Edit : frozen gray ... :smile:
- Tilpasse org M3 innsug som motordeksel over 320d motor ...hehe
- + div stasj såklart

Bilen skal få sitt eget preg av meg og håper det blir like bra som det jeg ser for meg ...oppe i hue ..lol

Det første som skal gjøres nå er å ta ut motor og vente på at jiggen blir ledig .. !!

så får jeg prøve å holde dere oppdatert med bilder etterhvert , blir nok ikke samme tempo som på E-46 jeg bygde men ....

Skrevet

Skal bli morsomt å se hva du gjør med bilen :) Er gammelbilen til en kompis av meg dette, så den burde ha et meget godt utgangspunkt, å er som du sier bra utstyrt ! Lykke til 8)

Skrevet
:D takk takk , fikk sendt dele bestillingen i dag , ei lang liste kan du si hehe , men skal bli gøy å virkelig få begynne med karr jobben på denna doningen .
Skrevet
Dette høres spennende ut. Blir den like rå som E46,n så har vi mye å glede oss til :) Stå på! :)

Skal prøve :wink: men jeg likte den veldig godt , så blir det ikke så mye custom på denne men .... time will show 8)

Skrevet
Hehe, skal bli morsomt å følge med videre her. Skal denne også selges med en gang eller? [-X

kan si det sånn hadde ikke solgt den andre heller om det ikke var for denne doningen .. :wink:

Skrevet

Blir nok solgt en da , men vil nok nyte den litt først ja.

Skal bli en grom 320d 8)

Tok ut motor og div tidl ikveld , men fikke ikke ført over bilder fra ny tlf ....grr sony xperia dritt ... :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...