Morgan GS Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 hallois Da går delebestillingen av gårde på mandag til mitt nye prosjekt, 2008 mod E-92 320d kjørt ca 30000km som bygges om til M3 utseende Meningen med bilen er å lage bilen slik at den som ser ut som en org M3 men alikevel ha en 320d motor Og kansje den første som gjør dette Vet ikke om noen andre som har gjort dette enda men jeg skal gi det et forsøk .Bilder kommer , bilen er hvit med sort tak , sort skinn og godt utstyrt +++Bilen har idag en front og sideskade som gjør dette til et godt evne å bygge på .All oppretting og jiggsetting blir gjort på rett måte med tanke på krav om dette , har selv jobbet som biloppretter med storskader i over 10 år før jeg starte å jobbe på GS og har fagbrev som oppretter og mekaniker , (skrev dette om noen skulle lure ang regler for slike ting ) Det som skal gjøres - Retting av front + skift av h.vange fram- skift av begge m3 hjulhus bak- skift av begge m3 bakskjermer- skifte takplate til M3 carbon tak.- M3 framskjermer- M3 panser ikke carbon- Carbon csl koffertlokk- skift av h.dør- M3 sideskjørt- M3 speil- senkesett , ( KW siden det er på bilen og godkjent ,,, )- M3 eksos- bytte interiør til org el.M3 skinn komplett ( har manuelt sportskinn til salgs 13000.- )- facelift eller tonede baklykter .....?- div carbon diffusor /frontleppe....Vorsteiner ..!!- M3 ratt- ESS ship til 215 hk- Bilen blir hvit Edit : frozen gray ... - Tilpasse org M3 innsug som motordeksel over 320d motor ...hehe- + div stasj såklartBilen skal få sitt eget preg av meg og håper det blir like bra som det jeg ser for meg ...oppe i hue ..lolDet første som skal gjøres nå er å ta ut motor og vente på at jiggen blir ledig .. !!så får jeg prøve å holde dere oppdatert med bilder etterhvert , blir nok ikke samme tempo som på E-46 jeg bygde men ....
Superbeetle Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Dette blir spennende!! E46 tråden var en av de beste trådene her inne på lenge...
GL1 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Artig!! Tror nok noen får seg en overaskelse mot denne i et lite race
JAL_535i Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 woho=) dette har vi gledet oss til:) +1 "Langtidsprosjektene" dine er helt rå =)
Jørgen Lie Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Skal bli morsomt å se hva du gjør med bilen Er gammelbilen til en kompis av meg dette, så den burde ha et meget godt utgangspunkt, å er som du sier bra utstyrt ! Lykke til
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 takk takk , fikk sendt dele bestillingen i dag , ei lang liste kan du si hehe , men skal bli gøy å virkelig få begynne med karr jobben på denna doningen .
bmwkizn Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Dette høres spennende ut. Blir den like rå som E46,n så har vi mye å glede oss til Stå på!
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Dette høres spennende ut. Blir den like rå som E46,n så har vi mye å glede oss til Stå på! Skal prøve men jeg likte den veldig godt , så blir det ikke så mye custom på denne men .... time will show
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Denne liker jeg godt , har samme detalj somjeg laget på E-46 på bakluka osv . kan ikke være helt feil dette ....
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Hehe, skal bli morsomt å følge med videre her. Skal denne også selges med en gang eller?
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Hehe, skal bli morsomt å følge med videre her. Skal denne også selges med en gang eller? kan si det sånn hadde ikke solgt den andre heller om det ikke var for denne doningen ..
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Haha, så da blir denne ikke solgt, eller så lager du noe enda grommere?
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Blir nok solgt en da , men vil nok nyte den litt først ja. Skal bli en grom 320d Tok ut motor og div tidl ikveld , men fikke ikke ført over bilder fra ny tlf ....grr sony xperia dritt ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå