Morgan GS Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Daaa endelig fikk jeg gjort mye på bilen i kveld . gikk på etter jobb idag så .... ble ikke 5min ikveld kan du si ...hehe bildene taler for seg .. Målebrev er viktig ... 5 timer ...
Morgan GS Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 kom i gang tidlig idag , og fikk gjort en del på bilen byttet bakskjerm og montert tannstag +++ Mr Jan yngve (stiffmaister) har vært sjef for motorrom idag ,knukka å knikka til lakk Når denne fargen tørker blir den silkematt , og mørkere en fargen som skal være utvendig på bilen ( frozen Gray ) dette er normalt på nye BMW idag .
Torek Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Nå begynner det virkelig å skyte fart her! Gleder meg sykt til å se bilen ferdig lakkert! Sinnsvak farge du har valgt
Morgan GS Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Takker hjemme med kona en tur nå ..hehe. Lakken tørka fort idag så fikk montert etter alle gummi propper og annen plast ....dri....t som er overalt på disse bilene , lett å glemme slike deler ved mont så gjelder å ta det mens en husker det ... Ble litt tull på skjerm innfestningen på , h.s tok et hjørne fra en 1- serie (brukt) men det er litt forskjell på siste skrue på skjerm men fikk bygd det om til slutt. Nå er ramme vange og innerskjerm likt på alle 3- serie og 1 serie + X1. samme om det er 316 eller M3 , så disse bilene er det lett å bygge om til noe gromt ,,,, 1-serie med M3 motor ...rett inn bolt on
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Jamen da vet du hva du har å gjøre som neste prosjekt
Pitstop Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Dette blir gode greier....dumt jeg må drive å pusse opp hus å ikkje får tid å bli med på dette
Morgan GS Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Dette blir gode greier....dumt jeg må drive å pusse opp hus å ikkje får tid å bli med på dette He he , kjerringstyrt ell ..... lool
Morgan GS Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 hmmm har flere bilder men de er ikke mulig å få ut enda ,,, noe tull her inne vist nok , men det blir nok . har prøvemontert noen 20" samt lagt inn motor og gir ,delvis montert ...
Morgan GS Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 da kommer det noen til . montert div dilldalll i motorrom Hvit bil hvitt skap Foosen tools custom mede for GS M3`n KW 2 er kommet på framme , skulle ha hvert BILSTEIN men siden det var ferdig godkjent på bilen så kjøpte jeg det av tidl eier hva trur dere om disse hjula på bilen mot denne fargen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå