bmw cab Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Noen som har mulighet til dette ja Men gleder meg til å se resultatet Kommer til å bli en pen stilrein "M3"
Morgan GS Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Noen som har mulighet til dette ja Men gleder meg til å se resultatet Kommer til å bli en pen stilrein "M3" mulighet ja , men den kom ikke flygende mange før denne får å si det sånn ..hehe gleder meg jeg å
Morgan GS Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Har bytten seteramma i førestolen nå ,,,, dilldall spør du meg bilen jeg hentet interiøret fra hadde en skikkelig front smell , sa da er seterammene laget slik at de skal gi etter .
JE Motorsport Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Begynner å ta form detta Morgan, jammen glad du bytta til Frozen Grey akkurat sånn jeg vil ha bilen.Bare du har fått brukt den litt først
Morgan GS Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Begynner å ta form detta Morgan, jammen glad du bytta til Frozen Grey akkurat sånn jeg vil ha bilen.Bare du har fått brukt den litt først ja din skyld at det ble fargeskift ,,, skylder meg x antall timer nå
Morgan GS Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 noe begynner å ligne en bil ....
Mr.Silver Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Ser bra ut dette Morgan Trodde ikke denne kom til å bli så rå når jeg så filmen som Kristian hadde av bilen etter smellen.. Den PM jeg sendte deg, har du mulighet til å svare på den ? Mvh Kenneth
Kny Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Detta blir rått Gleder meg til fortsettelsen! Pøs på med bilder
Morgan GS Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Ser bra ut dette Morgan Trodde ikke denne kom til å bli så rå når jeg så filmen som Kristian hadde av bilen etter smellen.. Den PM jeg sendte deg, har du mulighet til å svare på den ? Mvh Kenneth PM besvart
G-RACING Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Her går det unda Spent på monterings bilder!!
baremats91 Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 ferdig med bilen snart eller? synes du er så treig til å montere
Morgan GS Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 ferdig med bilen snart eller? synes du er så treig til å montere bere å komme det , skal du få skru ting tar tid med 4 koner og 14 unger ...lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå