M3 Yngve Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Må kjøpe noen "bad as" felger til denne. Har Track days kjøpt M3 til GS ?
Torek Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Enig med Yngve. Denne hadde kledd noen mørke felger av noe slag
Morgan GS Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Må kjøpe noen "bad as" felger til denne. Har Track days kjøpt M3 til GS ? Ac til 85 K for wære badass nokk ..hehe Nei M3 er nok ikke solgt nei ..Trackday lånte den litt bare Kruxn reagerte på dette 1
SofaKingFresh Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Hvordan var det å montere den rullegardina? Mtp å koble til knappen foran osv.
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Hvordan var det å montere den rullegardina? Mtp å koble til knappen foran osv. Det får jeg snart vite Må kjøpe en liten kabel og bryter panelet ekstra .
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Faceliftlyktene er jo ikke like pene heller, så det er jo like greit E92 må vere den eneste bilen bmw har produsert der facelift versjonen er styggere enn pre-facelift.. På E30 gjorde de fronten bedre, men ræva dårligere på facelift, så den er 50/50!
SofaKingFresh Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Hvordan var det å montere den rullegardina? Mtp å koble til knappen foran osv. Det får jeg snart vite Må kjøpe en liten kabel og bryter panelet ekstra . Får oppdatere oss om det med rullegaedina! Om det er en jobb som en hver mann i gata kan gjøre, om han har tid!
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Da er bilen slipt å i boksen .... så hvis det går etter planen så blir den lakkert i kveld Følg med !!!
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Gleder meg til å se! Du som skal lakkere, Morgan?
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Gleder meg til å se! Du som skal lakkere, Morgan? Jepp
Morgan GS Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 So far so good ..lhehe Gjelder å ha en finger med i spillet Sondre "pitstop" tok frem sin favoritt ... selgjort er velgjort ...hehe
winchester Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Bare pøs på med bilder når det skjer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå