winchester Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Forresten Morgan, har du vært for opptatt med skjønnheten til å ta mål av E46 M3 eksosanlegget når du er på jobb?
Morgan GS Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Fy flate for eit prosjekt.. Såg du hadde laga tråd om bilen på e90post.com også... Bra feedback der.Fargen blei heilt sjukt ... Kunne gjerne hatt denne på min e91.... Ellers så hadde bbs ch 10 x 19 framme og bak på denne virkelig gjort det. Såg det på ein spacegrey e92 m3 på bimmerpost.com... Absolutely stunning... Tøff den
Morgan GS Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldinger , får ikke svart dere alle da Fikk telefon fra Tyskland idag om de kunne få bilen ned til Essen motorshow skulle stå på Supersport sin stand , de ville lage custom eksos til den om de fikk den ned ..hehe . Men tiden blir knapp ...hmmm
fizn Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hva heter AC-Schnitzer felgene du skal ha på bilen?
winchester Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldinger , får ikke svart dere alle da Fikk telefon fra Tyskland idag om de kunne få bilen ned til Essen motorshow skulle stå på Supersport sin stand , de ville lage custom eksos til den om de fikk den ned ..hehe . Men tiden blir knapp ...hmmm Morsomt! Får jo håpe du får tid!
ealoken Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldinger , får ikke svart dere alle da Fikk telefon fra Tyskland idag om de kunne få bilen ned til Essen motorshow skulle stå på Supersport sin stand , de ville lage custom eksos til den om de fikk den ned ..hehe . Men tiden blir knapp ...hmmm Det hadde vært fett
Mikael-B Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Hva heter AC-Schnitzer felgene du skal ha på bilen? AC Schnitzer Type V Forged, hvis ikke kan det være Type IV BiColor
SofaKingFresh Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Skal ikke ha CSL bakluka på denne, Morgan? Hvordan er passformen på den forresten? Har veeeeeldig lyst på den dere selger, til min E92!
Morgan GS Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Skal ikke ha CSL bakluka på denne, Morgan?Hvordan er passformen på den forresten? Har veeeeeldig lyst på den dere selger, til min E92! jo skal det men den jeg vil ha kommer ikke før ut i desember, så kunne ikke vente med lakk til da vettu..hehe passformen på den vi satte på M3 vår er bra imot chassie, men krever litt mod på infestning lykter osv. Når det er gjort så funker det meget bra
bmwkizn Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Få noen bilder uten derre coveret da!! Spent på hvordan fronten ser ut jeg
SofaKingFresh Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Skal ikke ha CSL bakluka på denne, Morgan?Hvordan er passformen på den forresten? Har veeeeeldig lyst på den dere selger, til min E92! jo skal det men den jeg vil ha kommer ikke før ut i desember, så kunne ikke vente med lakk til da vettu..hehe passformen på den vi satte på M3 vår er bra imot chassie, men krever litt mod på infestning lykter osv. Når det er gjort så funker det meget bra Okei Lurer veldig på hvordan den ville blitt på min ser du. ELSKER flippen på CSL luka. Og prisen deres var jo ikke så galen heller. Mye mods? Noe jeg klarer selv, som ikke så erfaren? Hehe. Bare å tilbringe noe tid i garasjen det. Bare de 3 "boltene" på lykta som treffer feil på luka da eller?
Morgan GS Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Skal ikke ha CSL bakluka på denne, Morgan?Hvordan er passformen på den forresten? Har veeeeeldig lyst på den dere selger, til min E92! jo skal det men den jeg vil ha kommer ikke før ut i desember, så kunne ikke vente med lakk til da vettu..hehe passformen på den vi satte på M3 vår er bra imot chassie, men krever litt mod på infestning lykter osv. Når det er gjort så funker det meget bra Okei Lurer veldig på hvordan den ville blitt på min ser du. ELSKER flippen på CSL luka. Og prisen deres var jo ikke så galen heller. Mye mods? Noe jeg klarer selv, som ikke så erfaren? Hehe. Bare å tilbringe noe tid i garasjen det. Bare de 3 "boltene" på lykta som treffer feil på luka da eller? Kan gi deg mere info på tlf om du ringer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå