Jan Tore Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Rett og slett sinnsykt fin. Dette ble rett, Morgan.
Skaar Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Må sei meg einig med alle komentarane om kor fin bilen er, dette blei meeeget bra
Morgan GS Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 Vært stille her en stund nå , men igår ble det gjort litt igjen Fått god hjelp av en av gutta på verkstedet med kobling av EL sete inkl memory og godt i gang med ombygg av stereo fre Top HIFI til Induvidual Div optiske kabler greir som jeg ikke forstår meg på men godt med folk som kan Ikveld blir det koding av lys og rullgardin i hatthylla + mere stereo ombygging ... Snart ut på tur nå gitt
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 åssen går det her nå da morgan ? Går bra ...) For en lyd WOOOOOOOW det ble i bilen ... full surround osv .. råeste org stereo jeg har hørt tror jeg ...trudde nesten det ikke var sant gitt .
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Egil A Håskjold har vert å kipsa litt igjen ..hehe
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 hva skal man si? ble bare utrolig braa, helt sykt!!
NBCustom Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 grom vogn! du får ta noe bilder av stereoanlegget også.
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Nydelig vogn! Gleder meg til å se den live. Egil er sykt god på bilder også
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Slenger ut noen mobilbilder ...dårlige sådan... Takk til M3 Yngve for resten av elnettet av M3 jeg tok int fra fikk brukt for div optiske kabler og noe stereo Yngve ...thx man
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 der kom de....oups !! Lurer på når dette plastdeksel greiene skal ta slutt ...? ¤ hjulskontroll er tatt
Morgan GS Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Kom noe veldig gromt idag som skal prøves på bilen
winchester Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Ser bra ut, Morgan! Har veldig tro på de koksgrå der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå