Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette ble sykt gromt Morgan! Utseendemessig perfekt!

Eneste som sliter i meg er at det er en stakkars 2-liters kaklete og ristende traktormotor under panseret.. ;)

hehe :-) åjeg som knekte en 3.8M5 i 0-hundre idag å .. 8)

Starta han i 5. gir? ;)

320d med 0-100 på 5-tallet har jeg vanskelig for å tro, men har ikke fått lest tråden din, så vet ikke hva du har gjort med den.

Skrevet

Utsendemessigt så er denne bilen helt 100% perfekt! Fytti grisen så deilig den er!! heheh

Skrevet
Dette ble sykt gromt Morgan! Utseendemessig perfekt!

Eneste som sliter i meg er at det er en stakkars 2-liters kaklete og ristende traktormotor under panseret.. ;)

hehe :-) åjeg som knekte en 3.8M5 i 0-hundre idag å .. 8)

Starta han i 5. gir? ;)

320d med 0-100 på 5-tallet har jeg vanskelig for å tro, men har ikke fått lest tråden din, så vet ikke hva du har gjort med den.

hehe .. som nevnt tidligere så har jeg et ESS i baklomma .. 8) Men det gjenstår nok å se enda da men brukbart skal det nok bli Gunnar ..

Skrevet
Herregud for et nydelig prosjekt!!

Men, jeg er (faktisk) litt interessert i å høre hvordan oljebrenneren høres ut med M3-eksos?!

Film? :-)

Takk :-)

Ehh... lyd , trukke det er så inntresant da :lol:

Skrevet
Herregud for et nydelig prosjekt!!

Men, jeg er (faktisk) litt interessert i å høre hvordan oljebrenneren høres ut med M3-eksos?!

Film? :-)

Takk :-)

Ehh... lyd , trukke det er så inntresant da :lol:

Er lyden helt grusom? :wink:

Diesel kan jo få en frekk snert i eksosen med riktig effektanlegg .. selv om det bare er firer.

Skrevet

Jeg vet det er som å banne i kirken - men jeg HÅPER BMW kan lære litt av hvordan Mercedes lydisolerer motorommene sine en vakker dag.

Kjørte en ny E-klasse for noen uker siden, og det var så og si -null- lyd fra oljebrenneren. Ingen knatring, og ingen lyd i eksos. (BMW har jo klart dette med null lyd fra eksos) :-)

Men, sikkert nok offtopic her!

Bilen din er lett den råeste 320d'en noensinne!! :-D

Og tempoet er helt hinnsides!!

Skrevet

Hvis du vil så skal du få lov til og legge ut linker til høyoppløsning utgaver av disse siste bildene her Morgan :P Perfekte wallpaper's :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...