Gunnar Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Dette ble sykt gromt Morgan! Utseendemessig perfekt!Eneste som sliter i meg er at det er en stakkars 2-liters kaklete og ristende traktormotor under panseret.. hehe åjeg som knekte en 3.8M5 i 0-hundre idag å .. Starta han i 5. gir? 320d med 0-100 på 5-tallet har jeg vanskelig for å tro, men har ikke fått lest tråden din, så vet ikke hva du har gjort med den.
codex Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Utsendemessigt så er denne bilen helt 100% perfekt! Fytti grisen så deilig den er!! heheh
aottesen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Herregud for et nydelig prosjekt!! Men, jeg er (faktisk) litt interessert i å høre hvordan oljebrenneren høres ut med M3-eksos?! Film?
Morgan GS Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Dette ble sykt gromt Morgan! Utseendemessig perfekt!Eneste som sliter i meg er at det er en stakkars 2-liters kaklete og ristende traktormotor under panseret.. hehe åjeg som knekte en 3.8M5 i 0-hundre idag å .. Starta han i 5. gir? 320d med 0-100 på 5-tallet har jeg vanskelig for å tro, men har ikke fått lest tråden din, så vet ikke hva du har gjort med den. hehe .. som nevnt tidligere så har jeg et ESS i baklomma .. Men det gjenstår nok å se enda da men brukbart skal det nok bli Gunnar ..
Morgan GS Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Herregud for et nydelig prosjekt!!Men, jeg er (faktisk) litt interessert i å høre hvordan oljebrenneren høres ut med M3-eksos?! Film? Takk Ehh... lyd , trukke det er så inntresant da
Morgan GS Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Utsendemessigt så er denne bilen helt 100% perfekt! Fytti grisen så deilig den er!! heheh Takker
aottesen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Herregud for et nydelig prosjekt!!Men, jeg er (faktisk) litt interessert i å høre hvordan oljebrenneren høres ut med M3-eksos?! Film? Takk Ehh... lyd , trukke det er så inntresant da Er lyden helt grusom? Diesel kan jo få en frekk snert i eksosen med riktig effektanlegg .. selv om det bare er firer.
ealoken Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Gårsdagens episode av Top gear for de som absolutt vil ha lyd
aottesen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det nærmeste blir vel likevel å vise til skurtreskeren med V8 diesel, litt tidligere i episoden..
Morgan GS Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Bakpotta er nok laget for å dempe lyden fra en litt mere hissig motor, så lyd bak er det heller lite med på denna gitt
aottesen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Aaaah ... Bare knatringa fremme da, som blir lyden?
Endre Hånde Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Enda godt det er auto start/stopp på nyere diesler slik at man slipper å høre knatring mer enn nødvendig. Selv uten demper bak lager jo ikke disse lyd fra eksosen...
aottesen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Jeg vet det er som å banne i kirken - men jeg HÅPER BMW kan lære litt av hvordan Mercedes lydisolerer motorommene sine en vakker dag. Kjørte en ny E-klasse for noen uker siden, og det var så og si -null- lyd fra oljebrenneren. Ingen knatring, og ingen lyd i eksos. (BMW har jo klart dette med null lyd fra eksos) Men, sikkert nok offtopic her! Bilen din er lett den råeste 320d'en noensinne!! Og tempoet er helt hinnsides!!
Torek Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Insane. Gratulerer med nok et vellykket bygg! Det ble eeeenormt bra!
codex Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Hvis du vil så skal du få lov til og legge ut linker til høyoppløsning utgaver av disse siste bildene her Morgan Perfekte wallpaper's
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå