Skaar Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Grom den e30n ja, med enkle grep Trur e92-en blir enda råare
jakobm5 Skrevet August 4, 2010 Skrevet August 4, 2010 pågangsmotet varierer det, men det er jo gøy når en ser at ting tar form til slutt ..leter etter litt mere energi om dagen nå men den kommer nok.Akkurat kommet fra Tr,heim etter å ha hentet en E-30 323i , var en bra bil , 18" på i morra på den ja .... supert prosjekt morgan:)
Morgan GS Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Grom den e30n ja, med enkle grep Trur e92-en blir enda råare Jepp , det er jeg helt sikker på også bare den siste bakskjermen kunne komme nå så ...
Morgan GS Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Hva er innpresset på 18" felga bak, Morgan? ET 22 mener jeg
Torek Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hva er innpresset på 18" felga bak, Morgan? ET 22 mener jeg Nice. De satt veldig godt! Fin målestokk.
Morgan GS Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Tilbake til E92 har fått sagd ut alle limte ruter samt litt demontering invendig , venter på at jiggen skal bli ledig .... kansje neste helg ... da skal det svettes ...så time vil show . kommer med noe bilder i morra . noen som trenger skinn E-92 interiør da ? BILLIG ????
Morgan GS Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kikket litt på denne pakka fra BMW performance . men siden jeg skal ha ESS til å tune bilen så bestilte jeg intercooler og slangen fra turbo til cooler ,, mer luft mer kjøling mer ..power . Som er noen av delene i denne powerkit pakken fra BMW perf . ESS skulle gi meg 215 hk med standar oppsett, så håper jeg kan plukke ut enda noen HK med et slikt oppsett . BMW Performance power kit* The BMW Performance power kit for the BMW 120d and BMW 320d further enhances your vehicle's already impressive engine output. It features a combination of software and hardware components that work together as a package. The engine tuning parameters have been modified to enhance output. However, this generates extra heat, and so modifications are also needed to deal with this. These include a larger intercooler, and a more powerful 600-watt electric fan. The result is an increase in maximum output from 130 to 145 kW, and in maximum torque from 350 to 390 Nm. The car now accelerates 0.5 seconds faster from 0 to 100 km/h, 0.8 seconds faster from 80 to 120 km/h in fourth gear, and 1.0 seconds faster from 80 to 120 km/h in fifth gear. Maximum speed is also 5 km/h* faster. For BMW 320d, 320xd (130 kW/350 Nm) from 03/07 onwards.
Morgan GS Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 da kommer det litt bilder Jeg å Pitstop har fått tatt ut litt interiør og montert inn M3 ratt /mittkonsoll Snart klar for øksa nå ...lol ut med 320 konsoll In med M3 /usb ++
Pitstop Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Ser ut som det e mer enn berre sete som e på tur ut...hehe
Morgan GS Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Skulle egentlig tru den karen orka mere men ...lol Noen som vil ha BILLIG sort sportskinn så skrik ut Og så litt inspirasjonsbilder :...
Morgan GS Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Ingen som vet om hvor man får vorsteiner billig eller noe som ligner mye ????
Morgan GS Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 da er sirkuset igang ..hehe med god hjelp av Sondre , pitstop her inne så fikk vi på hjulhus og bakskjerm på noen timer etter jobb ikveld Alt er nå punktet fast så en liten time med sveising så er den på slik som den skal være . Tenkte å gjøre dette etter jeg hadde rettet fronten men pga kø på jiggen så måtte jeg nesten få gjort noe. Blir en del bredere ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå