Pitstop Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Skulle vært ferdig retta no, så hadde vi tatt andre bakskjermen i morra
raymond m Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Jeg må si at jeg er meget imponert av jobb kvaliteten og innsatsen.. Detter blir gromt
Morgan GS Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 takker da kom det en gromdel til meg og forøvrig til andre også om noen vil ha
gaasen Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 takker da kom det en gromdel til meg og forøvrig til andre også om noen vil ha Rått!! Lyst til å bygge noe lignende selv. Får håpe pengboka blirt stor nok en dag..
Morgan GS Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 hehe,, ordner seg det gaasen sveiset over noen skjøter ikveld men, skulle ønske det var litt mere fart i meg skjønner ikke .... Alder`n kansje Satse på at farten kommer . Psst!! tips folk med E-92 om skinn interiør til salgs ... trenger plass sjø.
cagivos Skrevet August 17, 2010 Skrevet August 17, 2010 Dritrått prosjekt. Du gir inspirasjon til oss andre
Morgan GS Skrevet August 18, 2010 Forfatter Skrevet August 18, 2010 Dritrått prosjekt.Du gir inspirasjon til oss andre thx , det hjelper med slike tilbakemeldinger også når man bygger bil ..lol
DR_XX Skrevet August 18, 2010 Skrevet August 18, 2010 takker da kom det en gromdel til meg og forøvrig til andre også om noen vil ha Hei hvor fikk du kjøpt den leppen? passer den til M fanger?
Morgan GS Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 takker da kom det en gromdel til meg og forøvrig til andre også om noen vil ha Hei hvor fikk du kjøpt den leppen? passer den til M fanger? Kun til M3 den, men har fått in denne nå til M-tech
Morgan GS Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 til salgs når ? ? å pris ?? hehe , nei skal nok kose meg litt lengre med denne her ja , hadde ikke solgt E-46 om det ikke var for denne så det blir nok en stund til enda . Først må den gjøres ferdig da. Men jeg vet jo med meg selv at bilbytte en gang det blir det men vil nok kjøre litt først . Psst den vil jo se ut som nesten 2mill men koste 1/4 del
Morgan GS Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Har grunnet og lakkert H.dør innvendig så da kan jeg juster opp denne og ta av H-bakskjerm også . Kommer inn slik koffertlokk snart til GS , E-90/92 Så lurer litt på dette kontra CSL style ??? tøff mobiltelefon bilen
Morgan GS Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 div div ikke så mye å vise men men ..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå