Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
til salgs når :)? ? å pris :)??

hehe ;-) , nei skal nok kose meg litt lengre med denne her ja , hadde ikke solgt E-46 om det ikke var for denne så det blir nok en stund til enda .

Først må den gjøres ferdig da.

Men jeg vet jo med meg selv at bilbytte en gang det blir det men vil nok kjøre litt først .

Psst den vil jo se ut som nesten 2mill men koste 1/4 del :lol:

hehe er ikkje vits å kose seg med bilen:) selge å tjene penger:) viktigare det:)

ja den kjem nok til å bli rå du:)

eg ska selge E46 M3`n min snart so da må eg ha meg ny bil:)

Skrevet

Dette ser som alltid meget bra ut Morgan! Men hva er planen for denne bilen?

Skal den selges som den forrige eller skal du ha den selv? Smykke av en bil det blir :D

Skrevet
Dette ser som alltid meget bra ut Morgan! Men hva er planen for denne bilen?

Skal den selges som den forrige eller skal du ha den selv? Smykke av en bil det blir :D

se to hakk lengre opp ..lol

Planen er å lagen en 320cd til å se så M3 ut som overhode mulig , men i tillegg pimpe den litt med enkle grep som gir mye , div carbon deler , senk , feite felger osv .

Skal ikke være forskjell før jeg vrir om nøkker`n ,,, hehe verken inne i bilen eller utvendig.

8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Går smått her om dagen har en dal annet å henge fingrene i nå , rette litt GS M3 og div hus prosjekt, men har skiftet gulvinsats bak i bilen og montert nye spylertank pga fordypningen i framskjermene

Letter og gjøre om gulvet bak i denne en på E-46 gitt noen skruer så vips .. klar for M3 eksos ..hehe

>

sb32lh8y6qoxkdicmkor.jpg

lqs9l0fwbsqlhg6jg8jt.jpg

M3 nederst

67naubguxfo40y6s0k33.jpg

Sånn bare og montere på Varmeskjold å begynne opphenging av org M3 eksos

xert50660rik4ogwr96m.jpg

Skrevet

Faktisk så er det egentlig ikke så mye hvitt ute i trafikken synes jeg, men det fokuseres veldig mye på akkurat den fargen for tiden og derfor kan det virke som at "alle" har, og skal ha, hvite biler.

Synes du skal velge hvit farge på denne her også jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...