boost Skrevet August 19, 2010 Skrevet August 19, 2010 til salgs når ? ? å pris ?? hehe , nei skal nok kose meg litt lengre med denne her ja , hadde ikke solgt E-46 om det ikke var for denne så det blir nok en stund til enda . Først må den gjøres ferdig da. Men jeg vet jo med meg selv at bilbytte en gang det blir det men vil nok kjøre litt først . Psst den vil jo se ut som nesten 2mill men koste 1/4 del hehe er ikkje vits å kose seg med bilen:) selge å tjene penger:) viktigare det:) ja den kjem nok til å bli rå du:) eg ska selge E46 M3`n min snart so da må eg ha meg ny bil:)
ealoken Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Flink du Morgan stå på, så gir du også inspirasjon til alle oss andre
bbmw Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Dette ser som alltid meget bra ut Morgan! Men hva er planen for denne bilen? Skal den selges som den forrige eller skal du ha den selv? Smykke av en bil det blir
Morgan GS Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Dette ser som alltid meget bra ut Morgan! Men hva er planen for denne bilen?Skal den selges som den forrige eller skal du ha den selv? Smykke av en bil det blir se to hakk lengre opp ..lol Planen er å lagen en 320cd til å se så M3 ut som overhode mulig , men i tillegg pimpe den litt med enkle grep som gir mye , div carbon deler , senk , feite felger osv . Skal ikke være forskjell før jeg vrir om nøkker`n ,,, hehe verken inne i bilen eller utvendig.
bbmw Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Ahh. Va litt sikkert litt søvnblind i øyeblikket. Nettopp gått av nattskift Gleder meg til å se den live!
Morgan GS Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 Går smått her om dagen har en dal annet å henge fingrene i nå , rette litt GS M3 og div hus prosjekt, men har skiftet gulvinsats bak i bilen og montert nye spylertank pga fordypningen i framskjermene Letter og gjøre om gulvet bak i denne en på E-46 gitt noen skruer så vips .. klar for M3 eksos ..hehe M3 nederst Sånn bare og montere på Varmeskjold å begynne opphenging av org M3 eksos
Torek Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Der der kunne jo nesten jeg klart også! Blir bra dette her..som vanlig!
G-RACING Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Dette ser som alltid, kjempe bra ut! Gler meg til fortsettelsen, morro lesing
Morgan GS Skrevet August 29, 2010 Forfatter Skrevet August 29, 2010 har drivet og vurdert farge fram og tilbake, hvit eller ikke .hmmm Mye hvitt nå om dagen men kan ikke helt se hva som ikke funker med hvit M3 heller da . mmmmmm
Torek Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Faktisk så er det egentlig ikke så mye hvitt ute i trafikken synes jeg, men det fokuseres veldig mye på akkurat den fargen for tiden og derfor kan det virke som at "alle" har, og skal ha, hvite biler. Synes du skal velge hvit farge på denne her også jeg
Morgan GS Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Kom inn første vare prøve på denne lykta til meg nå som jeg event lurer på å sette på bilen fremfor LCI baklyktene ..?
Spiff Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 hvitt er jo så kjedelig da, alle skal jo ha hvite biler om dagen! håper du finnner noe mere spennende!
Matz Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Synes Marrakersh-brun er en flott farge, som veldig få har virker det som.
Spiritus Sancti Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Ta heller hvit enn Marrakersh-brun, for den skal jeg ha! Hehe, men finn noe annet enn hvit. Alt for mye hvitt som kommer nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå