JE Motorsport Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Her er et par bilder til av samme bil, det er faktisk metalic lakk Helt korrekt navn er Frozen Grey Metalic Bare for å sette litt griller i huet ditt
Morgan GS Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Nei det var det da .... Liker vel den fargen alt for godt allerede gitt ,, hmm griller i hue ja ... Lite som er gjort i det siste har vært på reisefot i nesten 2 uker nå ...letet etter flere gromme bmw deler til folket der ut Så det blir vel snart gjort litt på bilen for jeg håpe.
Jan Tore Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Jeg hadde ikke vært i tvil. Den fargen var rå Ellers er jo prosjektet supert ut.
VegarVS Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Nei det var det da .... Liker vel den fargen alt for godt allerede gitt ,, hmm griller i hue ja ...Lite som er gjort i det siste har vært på reisefot i nesten 2 uker nå ...letet etter flere gromme bmw deler til folket der ut Så det blir vel snart gjort litt på bilen for jeg håpe. blir det masse nyheter på nettsidene snart da eller ???
fish Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 BMW Frozen Gray M3 -Less than fifteen minutes after the hotline opened to reserve one of only thirty 2011 BMW Frozen Gray M3 Coupes, each has been reserved for sale. http://germancarscene.com/2010/06/22/bm ... 2-minutes/ Edit; se "bildegalleri" nederst i artikkelen.
BMW-Coupe Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Den fargen der er bare helt råååå! Go for it!
mrmpower Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 var en bedre ide dette morgan, du har jo laget en skamfet hvit e46 så nå kommer den enda mere skamfet frozen gray e90 "m3" go for it
Morgan GS Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Ja , må nok bare bite i det s...... å ta jobben med å bytte farge på doningen . men falt sånn får den frozen gray fargen at jeg kan ikke gjøre noe annet . Lurte om jeg ikke skulle putte på litt dekor også ... Klistermerker ja . Dette syntes jeg var tøft
Jan Tore Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Var penere clean egentlig. Det blir jo et helt annet preg over bilen på bildet over.
Kny Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Personlig ville jeg holdt en så fin bil clean. Klistremerker synes jeg er forbeholdt banebiler, kan ikke gjemme så fin farge under klistremerker!
Morgan GS Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Da ser det ut som jeg får plass på jiggen på fredag håper det klaffer , da skal det skje ting i helga , og tråden bli litt mere inntresang. hadde det vært for ti år sia , så hadde bilen vært ferdig.
Morgan GS Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Ting skjer... klart til i morra etter jobb da ,skal denne få det kan du si ...gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå