Rainbow6 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jeg har nettopp hatt en mindre eletrisk brann i bildøren min og trenger å få tak i en tegning over ledningsnettet. Det jeg har problemer med i etter kant er el.vindu og sentral lås. Er det noen som kan hjelpe meg med dette. Vet ikke helt hva jeg skla gjøre men regner med å måtte strekke nye ledninger på alt. Er det noen som har erfaring med dette som kan gi med noen tips. Mvh Ronny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Må jeg her bytte ut alle ledningene selv om det bare er to ledninger som er svidd eller kan jeg strekke op to nye? HJELP... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Du trenger strengt tatt ikke å bytte ut mer enn det som er skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Noen som vet hvor releet til sentrallåsen og el.vinduet er? Tror kansje det er gåent også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Grundmodul (grønn) og relémodul (sort) sitter under baksetet venstre side under et svart deksel. Har begge deler liggende om du trenger ny(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Grundmodul (grønn) og relémodul (sort) sitter under baksetet venstre side under et svart deksel. Har begge deler liggende om du trenger ny(e) Da tar jeg kontakt senere om jeg trenger dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Da har jeg fått sentral låsen til å fungere, problemet nå er at el.vinduene ikke fungerer og når jeg setter inn sikringen så ryker den. Noen ide hva jeg gjør videre nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 finne kortsluttningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Kae en ødelagt rele føre til at sikringene går hele tiden eller er det bare en kortslutning? Det er det jeg lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kople fra alle dørene (kontakten v/hengslene), sett inn ny sikring og kopl inn en og en dør til sikringen ryker. Når du vet hvilken dør får du ta en titt på nettet i den. Er neppe releet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Noen som har en link på en side hvor jeg får tak i spesifik farge på ledninger i ledningsnettet på BMW, slik at jeg ikke trenger å sjekke hver eneste ledning. Med farge koden kan jeg gå direkte på den ledningen som er feil på. Jeg vet at det er til el.vindu kortslutningen er på fører døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/ Igjen den samme linken som alerede er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e34/ Igjen den samme linken som alerede er her. What!? Finner du ikke ut av fargene der mener du? Hadde æ vært dæ hadde æ fått ut fingeren og fulgt ledningene fra vindusheis og frem til koplingsstikket i døra! Sjekket motor? Prøver bare å hjelpe vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå