janerik171187 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 har nå hatt litt problemer med risting framme på e34'n min i det siste, mest på passasjersiden, er nokk den som gjør at det virker som andre siden og rister. har nå balansert felgene og sjekket at de ikke er skakke 2 ganger. balanserte perfekt, dvs 0gram på begge sider. hadde den på 4søylers bukk nå. med sånne risteplater eller hva de nå heter til å sette under hjula. sjekka etter slark da, men fant ingenting. (faren min som er bilmekaniker fant ingenting) noen som har noen aning om hva det kan være? hjelper å ta en god nedbremsing så stopper det, men kommer igjen når man kommer opp i litt fart igjen. bilen har gått 340000km så meste i understellet har nok vært byttet en gang alt vil jeg tro. er sidelengs risting ikke opp\ned, dvs ratet rister og, hører at det slår i servosnekka men er igrunn ikke noe slark der så er nok ikke det heller. så er noe seriøst feil på passasjersiden. har nettopp byttet alle 4 fjører, og kunne ikke finne noe tydelige feil da heller. men har hørt noe om hjelpesnekkeforinga, symptomer på sårlig foring der? hva skjer da? ekke lett å se tilstanden på den såe. tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Kan være casterstag som forårsaker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 da har jeg bestilt alle 4 foringene framme nye i powerflex, så håper ristinga forsvinner nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Kan visst og være utslitt hardykobling. Min rister i 80-90 km/t, har bestilt ny hardykobling. Skal gi lyd om det blir noe bedre når jeg har tått byttet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Kan visst og være utslitt hardykobling. Min rister i 80-90 km/t, har bestilt ny hardykobling. Skal gi lyd om det blir noe bedre når jeg har tått byttet den jeg tror nok det ligger i forstillinga hos meg, er ikke bare litt risting heller, rister ganske bra i 80km\t ca ser rattet skjelver ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå