Gå til innhold

risting framme i e34 i ca 70-80km\t

janerik171187
 Share

Anbefalte innlegg

har nå hatt litt problemer med risting framme på e34'n min i det siste, mest på passasjersiden, er nokk den som gjør at det virker som andre siden og rister.

har nå balansert felgene og sjekket at de ikke er skakke 2 ganger.

balanserte perfekt, dvs 0gram på begge sider.

hadde den på 4søylers bukk nå.

med sånne risteplater eller hva de nå heter til å sette under hjula.

sjekka etter slark da, men fant ingenting. (faren min som er bilmekaniker fant ingenting)

noen som har noen aning om hva det kan være?

hjelper å ta en god nedbremsing så stopper det, men kommer igjen når man kommer opp i litt fart igjen.

bilen har gått 340000km så meste i understellet har nok vært byttet en gang alt vil jeg tro.

er sidelengs risting ikke opp\ned, dvs ratet rister og, hører at det slår i servosnekka men er igrunn ikke noe slark der så er nok ikke det heller. så er noe seriøst feil på passasjersiden.

har nettopp byttet alle 4 fjører, og kunne ikke finne noe tydelige feil da heller.

men har hørt noe om hjelpesnekkeforinga, symptomer på sårlig foring der? hva skjer da? ekke lett å se tilstanden på den såe.

tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan visst og være utslitt hardykobling. Min rister i 80-90 km/t, har bestilt ny hardykobling. Skal gi lyd om det blir noe bedre når jeg har tått byttet den :)

jeg tror nok det ligger i forstillinga hos meg, er ikke bare litt risting heller, rister ganske bra i 80km\t ca ser rattet skjelver ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...