Rainbow6 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Selger min BMW 525i, E34 91 mod. til høystbydene. Årsavgift er betalt og bilen går. Skiftet alt av foringer og stabstag idag 19.07.10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bJQRN Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 sikker på at bilen går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyen Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Då velger eg at det er en 535.. byr 1500.. mer info?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Då velger eg at det er en 535.. byr 1500.. mer info?? Legg på en del til så.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 sikker på at bilen går? Bilen er i daglig bruk idag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Rainbow6: vil du selge bilen eller ikke? Legg ut bilder av bilen, både innside og utside, og legg ut litt mer info om bilen. Og ikke minst, hvor i landet bilen befinner seg. Uten disse tingene er det ingen som kjøper. Er vel ikke så vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Rainbow6: vil du selge bilen eller ikke?Legg ut bilder av bilen, både innside og utside, og legg ut litt mer info om bilen. Og ikke minst, hvor i landet bilen befinner seg. Uten disse tingene er det ingen som kjøper. Er vel ikke så vanskelig? Skal få lagt ut bilder av den i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogi13 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Bilder? Men vis bilen er fin kan jeg i alle fall by 20 laken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Bilder? Men vis bilen er fin kan jeg i alle fall by 20 laken. 20 laken er litt lite da jeg vil gå i tap. Har byttet så å si alt av foringer, bet vegavgift. Jeg kan få 15 laken bare for M5 setene, så du får komme med et bedre bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Rainbow6: vil du selge bilen eller ikke?Legg ut bilder av bilen, både innside og utside, og legg ut litt mer info om bilen. Og ikke minst, hvor i landet bilen befinner seg. Uten disse tingene er det ingen som kjøper. Er vel ikke så vanskelig? Skal få lagt ut bilder av den i løpet av uken. Sorry med forsinkelser på bildene men nå er de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Kilometerstand? Er det noe grunn til at bakskjermene og kanalene er lakkert svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Kilometerstand? Er det noe grunn til at bakskjermene og kanalene er lakkert svarte? Kilometeren er 298000. Bakskjermene og alt annet som er sort lakert er all rust tatt på, så har forgje eier laket sort som grunnings farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Bilder? Men vis bilen er fin kan jeg i alle fall by 20 laken. Jeg kan få 15 laken bare for M5 setene, så du får komme med et bedre bud. Hahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Bilder? Men vis bilen er fin kan jeg i alle fall by 20 laken. Jeg kan få 15 laken bare for M5 setene, så du får komme med et bedre bud. Hahahahah Hva du mener med det der???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå