Gå til innhold

95modell 540i med manuell kasse selges


 Share

Anbefalte innlegg

hvis kanalene er bra er det jo bare bagateller som gjenstår på bilen. Tror ikke folk helt forstår hvor mye det er verdt at bilen faktisk har manuell kasse. Personlig brukte jeg 25-30 000,- på å bygge om min til manuell. og det er jo på toppen av de 110 000,- jeg gav for bilen for 3 år siden.

Manuelt gir er jo og et must på disse. Kan ikke sammenlignes med en automat på noen måte.

Hadde man fått f.eks sort skinnint. i denne hadde jo fargekomboen vært perfekt. Og det er jo en minimal utgift på bare. 8-12k for et veldig bra interiør. (dette er jo dog en smakssak)

km. stand er jo og en bagatell. Jeg snakket med ESS tuning og de mente at disse motoren klarte gode 500 000km selv med kompressor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser nok ut som jeg gjerne bare får fikse bagatellene selv, nå begynner det jo å bli plass i garasjen også.

Motoren og drivverket er gullende godt, bilen har vært pent brukt tidligere. Tok en komptest på motoren og selv om den ikke egentlig sier noe særlig om motorens tilstand lå den jevnt på alle sylindrene uten speisielle avvik.

Kan jo evt flekke det som er av rust også gjerne, har ikke mulighet til å få lakka denne enda da prosjektbilen står først i kø for lakkering.

Enig i det du sier om interiør, savner svart sportsskinn i den, den er bare utstyrt med standard utstyret (som igjen gjør bilen lettere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...