mariusmus Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 BMW 318 e36 jeg har et problem med at bilen koker og får ikke varme inn i bilen heller. har nettopp bytta vannpumpa og termostaten på bilen og etter dette så virket den veldi grei i 2-3 uker der den ikke ble overopphetet men varmen virka ikke. så nå har det samme problemet startet igjen. luftet ut og alt også men så synes jeg den stiger så fort på varmen inne i bilen. kommer til midten på ikke en gang 5 min kjøring
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Høres ut som luftingsproblem, sett bilen i bakke og luft på den måten.
mariusmus Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 bilen står i bakke vær gang jeg kommer hjem og slik. men lufter den i kveld tenkt det kunne være et problem. ja er ganske sikker på at det er montert riktig fikk hjelp.. men synes bare det er litt rart at det tok først 2-3 uker før problemet kom tilbake igjen men ingen veit hvorfor jeg ikke får varme inn i bilen heller ?
mariusmus Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Prøv denne metoden:http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=105814 Skal se om det virker.. det var det jeg hadde gjort fra før men synes bare det er rart at det kommer tilbake igjen.. hmm
jsr-Racing Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 hvar sånn på min e-34. det eg gjore var og sette den i bratt bakke og satte spylelangen ned i ekspensjonstanke og satte litt mer trykk i det samtidigt som eg pumpet på slangen og går ned til vannpumpen.. kom aldri igjenn etter det... virket nesten som om att det satt litt luft nede med pumpen som den ikke klarte og suge vekk.. håper det kan vere til hjelp..
bergeee Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 har jeg også pleid og gjøre. sette hageslangen rett ned i korken sånn at det er tett rundt og det blir trykk på det:)
mariusmus Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 har jeg også pleid og gjøre. sette hageslangen rett ned i korken sånn at det er tett rundt og det blir trykk på det:) Gjorde det nettopp så får vi se hvordan det går. fikk varmen inn i det minste så ser bra ut men veit ikke enda om bilen går varm men finner det ut senere i dag vel. men etter jeg gjode dette begynte konsolen i kødde hel. den restarta seg selv hele tida hva skjer med det ?
mariusmus Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 hvem konsoll? jeg tenker på inni bilen.. selve der kilometer stranden står og alt og turtall og speedmåler alt det skru seg av også et halv sek senere går det på igjen. blir som om jeg dra rundt tenninga
bergeee Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 hmm. og detta skjedde etter at du lufta motoren orgentlig? prøv og ta av og på batteriet:)
jsr-Racing Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 tror ikke det har sammenheng men å lufte motor hehe.. er sikkert tenningsbryteren din som er litt dårlig.. rikls litt med nøkklen se om det hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå