Gå til innhold

Oisann, der knuste hele fronten på bilen min gitt (!!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte alarmen gikk for en stund siden. Kikka ut av vinduet og der sto bilen en halvmeter nedi grøfta! Faen meg trilla fra utenfor trappa og planta seg selv langt nedi grøfta. Det er ca 20 meter å trille... Hadde parkert den med brekket på, men ikke i gir. Satan i helvete! Hang på begge kanalene/fronten og bunnpanna. Dette blir sikkert billiiiiiiig!

:angry::angry::angry::devil::devil::devil:

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tyder på det ja. Lyst til å knuse et eller annet nå... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Skrevet

Derfor du tok med deg en hel hær av de rød hudede leiesoldatene med full pupp på avtrekkeren inn i tulletråden ja :P

Men er ikke den Minien lissom..ny? :? Kjipt uansett ..

Skrevet
Derfor du tok med deg en hel hær av de rød hudede leiesoldatene med full pupp på avtrekkeren inn i tulletråden ja :P

Men er ikke den Minien lissom..ny? :? Kjipt uansett ..

Den er 6 år gammel... Kjipt ja! Håper egentlig bare det har gått bra med bunnpanna osv, og at det ikke har blitt hull i noe annet under der... Starta hvertfall, og lakk ikke noe som jeg kunne se. Lover vel godt det, sikkert...

Skrevet

Var ute i bilen for å hente noe sånn ved 11-12 tia, men rørte ingen ting i bilen da... Så over en time senere så var den på tur. Shiiiit...

Skrevet

Ikke nødvendigvis.. Spørs hvor grei forsikringsselskapet er, men jeg ville regnet med det, spesielt ikke når man er i andre enden av skalaen enn full bonus på 5året..

Skrevet

Har ikke peiling. Har 50 % bonus, hvertfall.

Står i min avtale at det dekker sammenstøt, utforkjøring, velting, hærverk eller annen tilfeldig og ytre plutselig påvirkning. I tillegg til de vanlige delkaskogreiene.

Og Yngve, du mener vel at du IKKE ville regnet med det, regner jeg med? :lol:

Skrevet

Ja, blir bonustap da men. Havner på 20 % bonus igjen, i såfall... Egenandelen min er 5500. Aldri i verden om skaden er billigere enn det, så da lønner det seg vel å prøve forsikringselskap? Vet ikke om man får kjøpt ferdige lakkerte fangere heller, i såfall blir det hvertfall ikke billigere...

Skrevet

Føler at dette har vært en heldig uke for meg... I går knakk faren min fiskestanga mi... Glad jeg ikke har en hagle tilgjengelig i huset her nå! :lol:

Skrevet
Ja, blir bonustap da men. Havner på 20 % bonus igjen, i såfall... Egenandelen min er 5500. Aldri i verden om skaden er billigere enn det, så da lønner det seg vel å prøve forsikringselskap? Vet ikke om man får kjøpt ferdige lakkerte fangere heller, i såfall blir det hvertfall ikke billigere...

Blir feil å regne det på den måten.

Hvis du har 50% nå og ender opp på 20% ved bruk av forsikringa, da skal skaden være på noen titusener før det "lønner seg" å bruke den.

Du må se på hva du betaler i året med 50% bonus, for deretter å finne ut hva du hadde betalt med kun 20% bonus. Først da ser du differansen og kan finne ut om det lønner seg å bruke forsikringa eller ikke.

Du bruker jo mer enn ett år på å opptjene samme bonus igjen, så det må du også ta med i regnestykket.

EDIT: kondolerer som f*en! Kjiiiipt :(

Skrevet

Ja, det blir jo selvfølgelig feil å regne slik... Er vel bare å få smelt den på verksted og ta takst... Men... Noen titusener er fort gjort på verksted, da en time koster en tusenlapp... :whut: Jeg må bare finne ut differansen først.

Skulle bare ønske jeg hadde kjørt i hjel en grevling i stedet, dette føles bare så latterlig... #-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...