ropa Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Heisann Må jeg av med hele bærearmen når jeg skal skifte bærearmsforingene? Er jo sykt trangt der. Holder på å skru nå og har akk skrudd av de 2 skruene på bærearmsforingene. Men tvilsomt man for av foringene uten å ta av hele armen eller tar jeg feil? < - - - Bilen
hagenisse Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Skal være plass til å få på en form for avdrager der. Det gikk iallefall veldig greit på min bil.
mspec Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 du må ikke ta av hele armen,men da må du ha verktøy for å få den av
ropa Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Ok, ta tar jeg den ikke av, har skrudd av den plata på undersiden av bilen så jeg kommer litt bedre til. Har prøvd å vri og slå med gummihammer og spraye 5-56 uten hell hittil. Kan jeg sage i gummien eller bare tvers igjennom alumiumet på foringen for å få den av? Skulle hatt en spett kanskje for å få den av?
ropa Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Mente tæsh/klo eller noe Skal stikke å høre om jeg får lånt dette av noen
ropa Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Ok, gikk greit å få dem av, men noen lure triks på lager for å få dem på? Har prøvd å presse rimelig hardt, dem er bare halvveis inne smurte på med 5-56 og prøvde å presse og prøvde å banke med gummihammer enda.
Ballder Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Bruk en laaang bolt/gjengestang og noen skiver+piper, så burde du få skrudd den inn vil jeg tro.
ropa Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Har fått den ene på nå, men sliter fælt med den andre Måtte ta en liten middagshvil nå Ekke helt sikker på hva du mener her Ballder. Men skal høre med han kompisen min som har mer peiling enn meg. Den første fikk vi på med følgende teknikk. Jeg holder foringen og vrir på den mens han kompisen brukte foten til å dytte den inn Den andre virker å være mye seigere..
ropa Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Alle gode ting er 3, på tredje forsøk sklei den like godt som når du bruker glidemiddel på kjerringa Skiftet også stabstag og endeledd,disse var meget enkle kontra bærearmsforingene. Har bestilt 4hjulskontroll nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå