H_c Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Jeg vil ha meg nyere bil, og selger min nydelige e39m5! Jeg bryr meg ikke så mye om pengene, og selger den veldig rimelig hvis en skikkelig entusiast vil passe på den og glede seg over den videre. Komplett annonse med mange bilder ligger på finn. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23194471 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Meget pen bil...lykka tel m salg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Dette e jo nesten gi bort pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 har sett litt på denne. kan ikke legge ut noen ferske bilder da? bildene i annonsen er vel noen år gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Kjipt at du ligger den ut for salg så tidlig.. Jeg går med planer om å bytte ut bilen min med 5 serie og denne hadde jeg nok sikkert kjøpt på dagen hvis min hadde vært solgt. Lykke til med salg, går sikkert ikke lang tid før denne er i nytt eierskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Hadde kjøpt denne om den ble lagt ut samtidig som jeg leita etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg tok noen nye bilder av den i går, har lagt ut disse i annonsen. Håper det snart kommer noen hjem fra ferie som har lyst å overta den.. De får en helt kanon bil. De andre bildene er fra i fjor sommer, MEN til mitt forsvar så ser jo bilen akkurat lik ut, og har stort sett bare stått i garasjen sin og varmet seg... Tok den ikke ut i år før vi nesten var i juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg tok noen nye bilder av den i går, har lagt ut disse i annonsen. Håper det snart kommer noen hjem fra ferie som har lyst å overta den.. De får en helt kanon bil. De andre bildene er fra i fjor sommer, MEN til mitt forsvar så ser jo bilen akkurat lik ut, og har stort sett bare stått i garasjen sin og varmet seg... Tok den ikke ut i år før vi nesten var i juni.. Svært dårlig med interiørbilder. Kan du sende over eller legge ut i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Det skal jeg gjøre! tar det så fort jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Da var masse interiørbilder lagt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Kan og ta innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Nå er prisen ENDA mer ok.. løp og kjøp! her får dere en kongebil omtrent gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hva med innbytte i noe "litt" billigere? E39, 97 mod, 535ia http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23506597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 sami, sorry, blir litt uten mål og mening for meg med en 535... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Fårståelig nok det-=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå