bmwkizn Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Noen i trøndelagsområdet som vil ta på seg å bytte kam sensoren på min E39 520i M52? Har hørt at det er litt knotete, og vil da heller sette noen som har gjort det før til å gjøre jobben da dette er bruksbilen min og er avhengig av å ha den iorden. Betaler selfølgelig for jobben
Hansh Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Er ikke veldig vanskelig å skifte denne så verdt et forsøk på egenhånd med mindre du er helt håpløs på skruing! (Har skiftet den selv på en M52).
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Nei er ikke HELT håpløs.Har skrudd en del bil. men de jeg har snakket med sier at det er H....... å komme til hvis jeg ikke har bittesmå fingre Er det ikke så ille som de sier eller? Kansje jeg tar det selv i helgen.
bmwkizn Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Da er denne byttet og det gikk egentlig ganske knirkefritt. Fikk god hjelp av en kompis, så det er nå i orden Var egentlig ingen hokuspokus å bytte kamsensor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå