Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

Skrevet
Var forresten nett ute og kjørte en tur og tenkte eg skulle filme målerne osv in action.. en liten inboard movie..

MEN konstaterte fort at og filme i tillegg til og kjøre svin var en MEGET DÅRLIG kombinasjon.. det endte nesten med et knust kamera etter en super kontra der alt av kamerautstyr på hånda ble glemt og haglet rundt i bilen:P..

minnes bare et kamera som fløy rundt etter bevegelsene på rattet:P så derfor ble det lite med film og heller mye morro:P

Hehe, eg har laga film aleine før men blir svært dårleg og som du har erfart kan det gå veldig dårleg med deg og bil i tilegg :P

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var forresten nett ute og kjørte en tur og tenkte eg skulle filme målerne osv in action.. en liten inboard movie..

MEN konstaterte fort at og filme i tillegg til og kjøre svin var en MEGET DÅRLIG kombinasjon.. det endte nesten med et knust kamera etter en super kontra der alt av kamerautstyr på hånda ble glemt og haglet rundt i bilen:P..

minnes bare et kamera som fløy rundt etter bevegelsene på rattet:P så derfor ble det lite med film og heller mye morro:P

Hehe, eg har laga film aleine før men blir svært dårleg og som du har erfart kan det gå veldig dårleg med deg og bil i tilegg :P

gå dårlig med meg og bil?

Skrevet

gå dårlig med meg og bil?

deg/oss/meg/andre + kamera + aleine + kjøre sjølv + filme menst man kjøre sjølv...var ikkje negivt mot deg og bil kjøring

Skrevet

Da var det dags og gjøre noe med de helsikes foringene i bakstillinga da..

Først opp på bukken med seg og av med hjulene..

xavvajhulrbflzvs7fki.jpg

Fant da og ut at hjula var i meget dårlig stand... som forventet vel og merke:P så ingen sorg der :P

c7k7jgdp1vt1hp9sai8a.jpg

Så ned med eksosen.. fikk sett på ledningene til lambdaen eg monterte for litt siden og ingen av ledningene var anntydning til og vere stekte av eksosen og det er jo også bra :)

y8adxkaizgp23k2gupow.jpg

Av med stikkakslinger og vas.. går fremmover.. men som vanlig var i dag dagen da ting hadde tenkt og sitte så JÆVLIG fast men det gjekk seg nå til etterhvert..

w5k3co52u37ad131ewwu.jpg

Etter litt svetting og MASSE stygge banneord som ikke hører hjemme noen andre plasser enn i en garasje var driten borte vekk...

shrhlkbh2chcxycrph7p.jpg

Og der er den... den ser skyldig ut :P i morgen er det urbrenning av foringer.. ble ikke i dag for må på Tess og få tak i gass til brenner`n.. sveising blir det og.. og når først alt er nede slik så vurdere eg blåsing og lakking men får se hva morgendagen bringer :)

vx0e76ora299wlihbbwx.jpg

blir opning av diffen i morgen og sjekke tilstanden.. har ikke høye forhåpninger :P

Skrevet

Vist eg får skifta til seinvakt lørdag så kan eg vere med etter seinvakt imorra om du ikkje er ferdig...:)

Skrevet

Ole: takk for det du :)

Jørgen:ja dei holdt jo ut ei stund til faktisk men no må dei nok sjå slaget tapt:P

Gravstein: ja på hugget i dag:) i tilleg til at når eg står og river og sliter i driten kommer plutselig vegard inn døra helt uten forvarsel og han heiv seg med på leiken med en gang.. er vel det en kaller mekaniker blod? ;)

Skrevet
Blir nokk tidlegvakt på meg imorra :/

går fint det ole.. skal prøve og klare meg alene :P cross fingers :P

Går heilt sikkert bra og du kjem til å merke STOR forskjell etter forings bytte :P

Skrevet

Da er foringene byttet og diffen sveiset :) det ble helt sykt artig og kjøre..

Det ble desverre ikke dokumentert bilde av bytting av foringene og sveisinga slik det var planlagt pga alt ble gjort i eit super tak for bukken måtte brukes til andre biler..

Men får vel komme sterkt tilbake med 100% sperrediff video om litt ;)

Ellers venter eg nå FORTSATT på BS Bildeler (skytepå) som skylder en intercooler:S

Skrevet
Da er foringene byttet og diffen sveiset :) det ble helt sykt artig og kjøre..

Det ble desverre ikke dokumentert bilde av bytting av foringene og sveisinga slik det var planlagt pga alt ble gjort i eit super tak for bukken måtte brukes til andre biler..

Men får vel komme sterkt tilbake med 100% sperrediff video om litt ;)

Ellers venter eg nå FORTSATT på BS Bildeler (skytepå) som skylder en intercooler:S

Ring dei å sei du skal ha pengane tilbake!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...