birken85 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har nå vert og testa sperra i dag.. "skikkelig test" og bilen generelt hvordan den klare seg på kontinuerlig herjing:P her er en liten videosnutt av litt burnout:P 1,2 og litt 3 gir helt på slutten når bremsa er slippt
birken85 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har nå vert og testa sperra i dag.. "skikkelig test" og bilen generelt hvordan den klare seg på kontinuerlig herjing:P her er en liten videosnutt av litt burnout:P 1,2 og litt 3 gir helt på slutten når bremsa er slippt Ps: filmen er litt treg i begynnelsen:P
Melkvik Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Har nå vert og testa sperra i dag.. "skikkelig test" og bilen generelt hvordan den klare seg på kontinuerlig herjing:P her er en liten videosnutt av litt burnout:P 1,2 og litt 3 gir helt på slutten når bremsa er slippt Ps: filmen er litt treg i begynnelsen:P Thumbs up!
birken85 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Artig er det hvertfall:)leika litt med tanken på hva eg kunne fått for noe sånt om eg hadde bestemt meg for og selge det (med skilt da selvsagt) men tror ikke eg har hjerte til det:P
narcatis Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Sånn ser hurtig løysinga ut foreløpig jalla bygg? hadde nåkk gått litt finare om dåke ikkje hadde hatt lmm på trykksida, skal altid ver på sugesida.
birken85 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Sånn ser hurtig løysinga ut foreløpig jalla bygg? hadde nåkk gått litt finare om dåke ikkje hadde hatt lmm på trykksida, skal altid ver på sugesida. Jalla bygg? skal gje deg jalla skal eg!!!! Neida dette er nok ikke noe proff bygg nei... det er et ekte sett sammen og se hvordan det går bygg "just for fun.. not bols"
narcatis Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 forstår da:p. har lest:p. menne går an som an skal me tanke på at den står på trykksio? eller har dåke fløttan øve på sugesida? viss ikkje dåke har da ville eg prøvd da;o) kansje an går litt bedre då... men stili prosjekt:o). har ein 325ix som eg vurderer og bygge turbo i.
birken85 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 forstår da:p. har lest:p. menne går an som an skal me tanke på at den står på trykksio? eller har dåke fløttan øve på sugesida? viss ikkje dåke har da ville eg prøvd da;o) kansje an går litt bedre då...men stili prosjekt:o). har ein 325ix som eg vurderer og bygge turbo i. for min del synest eg den går over all forventing med tanke på at det er en 2liter, spinner jo lett ut hele andre gir og litt på tredje som vist på video`n og lmm`n står der den står på bilda du har referert til og det funker nå gull det vet folk driv og flytter på den men har ikke tenkt så mye på det:P men alt skal jo prøves Og bygge turbo på en m20 motor er ikke noe og tenke på.. det er bare og gjøre det:P Har aldri angra et sekund:)
narcatis Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Må få motoren min til og gå fint før eg bjunner og trimme den fjusker på tomgang og på 5000rpm. så er ikkje så sprek for tio.
birken85 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Må få motoren min til og gå fint før eg bjunner og trimme den fjusker på tomgang og på 5000rpm. så er ikkje så sprek for tio. Nett kjøpt deg bil? og i såfall hvor?
narcatis Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Må få motoren min til og gå fint før eg bjunner og trimme den fjusker på tomgang og på 5000rpm. så er ikkje så sprek for tio. Nett kjøpt deg bil? og i såfall hvor? I strøket ditt. Sikkert ein kompis av deg. kjenne vel te den bilen du.
birken85 Skrevet August 29, 2010 Skrevet August 29, 2010 Må få motoren min til og gå fint før eg bjunner og trimme den fjusker på tomgang og på 5000rpm. så er ikkje så sprek for tio. Nett kjøpt deg bil? og i såfall hvor? I strøket ditt. Sikkert ein kompis av deg. kjenne vel te den bilen du. jepp det gjør eg... hørtes kjent ut det der med fusking på 5000 men den bilen er hvertfall pent behandlet så du har nå fått deg en god bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå