birken85 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Da er det faktisk update på denne tråden igjen for eg har faktisk bytta til meg samme bilen igjen... så da er eg igjen stolt eier av bilen igjen
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Da er det faktisk update på denne tråden igjen for eg har faktisk bytta til meg samme bilen igjen... så da er eg igjen stolt eier av bilen igjen Det er knall Birken !! Da må vi berre rydde plass på verkstedet til den så den står inne, reknar med første på agenda er å sette på cooler?
birken85 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Ja få på cooleren som ligger i baksetet og så få på noen brukbare vinterdekk og så blir det snow drifting extreme
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Ja få på cooleren som ligger i baksetet og så få på noen brukbare vinterdekk og så blir det snow drifting extreme Melder meg som film crew
|Ole| Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Hehe dokke karane asso ! ! Kva det er no da Jørgen?
Vegard-E30 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Genialt:) eg og har en e30 på hand som eg vurdere no ;P
birken85 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Genialt:) eg og har en e30 på hand som eg vurdere no ;P Berre og handle
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Altid skal no du Jørgen komme med ein vetig komentar Eg for min del er veldig fornøgd med detta, Birken passa godt bak rattet på ein E30, han har både kjøreinnsikt og er ganske nøyen på ting så dette blir bra
birken85 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Altid skal no du Jørgen komme med ein vetig komentar Eg for min del er veldig fornøgd med detta, Birken passa godt bak rattet på ein E30, han har både kjøreinnsikt og er ganske nøyen på ting så dette blir bra Takk takk ole
|Ole| Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Meg og Birken var ute å testa såvidt på snø idag, herregud så artig!! Verken meg eller Birken har glømt gamle kunster så dette var virkeleg ein opphevar på dagen!! Tusen hjerteleg takk for turen Birken
birken85 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Meg og Birken var ute å testa såvidt på snø idag, herregud så artig!! Verken meg eller Birken har glømt gamle kunster så dette var virkeleg ein opphevar på dagen!!Tusen hjerteleg takk for turen Birken Lite og takke for:P eg får montere cooler osv når lakkboksen er komt på plass så det er råd og gjere noke igjen.. ellers vurderer eg bytte til m-tec2 og da har jo eg komplett m-tec1 som skal selges.. ikke strøkent så trenger litt arbeid men langt fra umulig og få noe fett utav det Men det blir tatt på sikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå