Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåke forslag til ka det kan ver? han fant vel aldri ut av det siden an solgte bilen...

Er ikkje heilt enige med pent behandlet, an kjørte kje nett så fint med bilen.

Er ein gammel sleten bil med sine skjønnhetsfeil.

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nåke forslag til ka det kan ver? han fant vel aldri ut av det siden an solgte bilen...

Altså for all del det er jo en gammel bil.. men intrykket mitt er nå at bilen var bra hvertfall uten at eg har gått i sømmene på den :P

litt vil det jo alltid være på en slik bil

Skrevet

Han behanlda bilen bra han ;)

Prøv å bytt trigger sensor på girkassa :)

Skrevet

Den har hatt 24år og 237 000km på asfalten uten å løsne en skrue i driverket.

Du fikk gå igjennom hele bilen å se og teste så mye du ville.

Den var i verre stand da eg kjøpte den, eg ga på igjennom noen svinger for å vise deg hvordan den satt på veien.

Det betyr ikke att eg kjørte den sånn til vanlig vist du trodde det, det er den bilen eg har kjørt penest med.

Girte og clutchet fin pga 4x4 systemet til e30 ikke er blant di kraftigeste som finnes.

Bytt trigger sensor så skall du se det kommer seg, alt annent har vert bytta på den når det gjelder motoren :)

Skrevet

Den har hatt 24år og 237 000km på asfalten uten å løsne en skrue i driverket.

Du fikk gå igjennom hele bilen å se og teste så mye du ville.

Den var i verre stand da eg kjøpte den, eg ga på igjennom noen svinger for å vise deg hvordan den satt på veien.

Det betyr ikke att eg kjørte den sånn til vanlig vist du trodde det, det er den bilen eg har kjørt penest med.

Girte og clutchet fin pga 4x4 systemet til e30 ikke er blant di kraftigeste som finnes.

Bytt trigger sensor så skall du se det kommer seg, alt annent har vert bytta på den når det gjelder motoren :)

venta på en reaksjon ja ;)

Skrevet

Har byttet trigger sensorne på girkassa og bilen oppfører seg nett likt. har testa styreenheten og har bestilt bensinpumpe.

Skrevet

Har byttet trigger sensorne på girkassa og bilen oppfører seg nett likt. har testa styreenheten og har bestilt bensinpumpe.

Edit: Har du skifta begge sensorane på kassa?

Skrevet
Meg, birken og du Vegar har solgt e30 våras :P

Det er jo det eg seie, berre sjå om eit år. Da er halvparten av E30`ene her rundt om andre plasser i landet :P

DA er eg fornøgd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...