birken85 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Har lyst på en bredbåndslambda først så vi ikke justerer i blinde...
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Ny liten filmsnutt på våta igår http://www.youtube.com/watch?v=1jqElGKsvCM
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Pause underholdning hadde vi og http://www.youtube.com/watch?v=EWv94sQkuH4
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Må få til skikkelig kamera, Ole Eg har ikkje skikkeleg kamera, Birken hadde lagt sitt igjen heime :/
birken85 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 får filme nytt seinere:) nå har eg sett for masse på nettet her og funne ut at eg og har lyst på en AEM tru-boost måler med innebygd kontroller og scramble boost mode:P fett asso:) AEM bredbåndslambda er btw på vei i posten.. blei bestilt i går kveld/natt
winchester Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Høres bra ut, får satse på at bygget holder en stund når du først kjøper inn deler, hehe
birken85 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 winchester: He he ja ser no kor lenge det går.. har jo som sagt m20b25 stående heldigvis om alt skulle gå gale og da får eg jo brukt delene der BTW satt på brock felgane igjen i dag.. gjorde seg:)
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Laster opp nokken bilder eg tok av bilen til birken etter han satta på brockissane
winchester Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Ble ikke verst det! Lower it btw! Vurdert ny lakk på frontfangeren også eller?
|Ole| Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Ble ikke verst det! Lower it btw! Vurdert ny lakk på frontfangeren også eller? Bilen blir vel heil lakkert i vinter antar eg
birken85 Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Bare så det er sagt så er bilen en fargeklatt deluxe no men blir IKKJE gjort noke med før til vintern for nå er det sesong folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå