T.A.S Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Legger ut det som er av bmw her Dere kjenner vel igjen noen av bilene tenker jeg.. Fredag: det var fra Fredag, kommer straks bilder fra Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Hm, ingen av bildene kom opp her. Håper du linker til bildeformat, og ikke .html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Hm, ingen av bildene kom opp her. Håper du linker til bildeformat, og ikke .html der, nå ser du dem vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Der var de ja! Og til min forundring så fant jeg min (for tiden) verste fiende, i en E28 POLIZEI Ellers var bildene bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Den orange M3'n.. er det noen som vet hvor det er blitt av rs hjula på den? Noen som vet om han tenker på salg? Fant ikke eier på søndagen når jeg var å kikka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Og til min forundring så fant jeg min (for tiden) verste fiende, i en E28 POLIZEI Elsker den bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 Lørdag: Der er det meste av bmw bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Den orange M3'n.. er det noen som vet hvor det er blitt av rs hjula på den? Noen som vet om han tenker på salg? Fant ikke eier på søndagen når jeg var å kikka. Sykt at noen har fjærna RS'ene og satt på noen ALT for smale brock b1 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Og til min forundring så fant jeg min (for tiden) verste fiende, i en E28 POLIZEI Elsker den bilen!! Bilen er grei, men sjåføren er en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Supre bilder dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Og til min forundring så fant jeg min (for tiden) verste fiende, i en E28 POLIZEI Elsker den bilen!! Bilen er grei, men sjåføren er en drittsekk. Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Skulle kjøpe en E30 325is av han for et par måneder siden, kjørte i 12,5 timer nedover til Uppsala i Sverige, for å bli møtt av en bil som ikke var i NÆRHETEN av standen han sa den var i. Og ikke nok med det - han nektet å gå ned i pris, og i tillegg hengte han meg ut på PPF-forumet i etterkant fordi jeg ikke kjøpte bilen. Makan til idiot skal man lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Skulle kjøpe en E30 325is av han for et par måneder siden, kjørte i 12,5 timer nedover til Uppsala i Sverige, for å bli møtt av en bil som ikke var i NÆRHETEN av standen han sa den var i. Og ikke nok med det - han nektet å gå ned i pris, og i tillegg hengte han meg ut på PPF-forumet i etterkant fordi jeg ikke kjøpte bilen. Makan til idiot skal man lete lenge etter ååfahn ,da skjønner jeg, tenkte det hadde skapt seg litt kaos på campen jeg, siden dere var så nerme men nokk O.T fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Er den nye Gatebiltaxien M5 V10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå