535Terjen Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Har litt forskjellig liggende som jeg ikke har bruk for.. Sideskjørt, 2 stk (like høyre og venstre) aldri montert, ulakkerte. 800,- Bak-diffuser til M-tech fanger, svart abs-plast, liten sprekk etter demontering (se nærbildet) 200,- Har også org. e39 535 diff med drivaksler (2.95 utveksling). Svarer sikkert kjappere på sms 45224087
nils_r Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Hei- trenger baklykter og frontlykter (eg. glass) for en e39 med oransje blink- er lyktene dine fine uten skader og hva skal du ha for dem
Jås Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hei,er speila solgt? Er de elektrisk innfellbare? Og er de strøkne på den sorte delen og,ingen irring?
sparky23 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hei! Er rattet ditt solgt? Og hvordan finner jeg ut om jeg har samme type som deg? (ser likt ut men:P)
535Terjen Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Hei,er speila solgt? Er de elektrisk innfellbare? Og er de strøkne på den sorte delen og,ingen irring? Hei, har disse enda. Er ikke el. innfellbare, men er helt strøkne, ikke antydning til irr på det svarte. Hei!Er rattet ditt solgt? Og hvordan finner jeg ut om jeg har samme type som deg? (ser likt ut men:P) solgt
opeth84 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 sideskjørtene du selger. hva heter desse, og er det mulig å få tak i resten av stylingen fortsatt, eller ute av produksjon? vanskelig å få festet sideskjørtene?
535Terjen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 opeth84: Vet ikke noe merke, kommer fra Polen. Vet heller ikke om det er noe styling som skal passe sammen med disse. Like "lette" å montere som alle andre skjørter tipper jeg. Passformen er grei, så trenger vel bare lakke de og lime/skru de på..
opeth84 Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 opeth84:Vet ikke noe merke, kommer fra Polen. Vet heller ikke om det er noe styling som skal passe sammen med disse. Like "lette" å montere som alle andre skjørter tipper jeg. Passformen er grei, så trenger vel bare lakke de og lime/skru de på.. Veier slikt mye da for posten? Hva festes sideskjørtene med, og følger det i så fall med?
535Terjen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Ser ut til at frakt i Norge kommer på 330,- pga lengden på pakken. Følger ingenting festegreier med, det vanlige er å skru de fast i endene, og lime med f.eks rutelim eller sikaflex mellom kanal og skjørt for at det skal ligge skikkelig inntil hele veien.
Tooris Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 har du angel eyesa lenger og lykte glassene lenger?.. pm om du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå