Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt forskjellig liggende som jeg ikke har bruk for..

Sideskjørt, 2 stk (like høyre og venstre) aldri montert, ulakkerte. 800,-

IMG_0685.jpg

IMG_0684.jpg

Bak-diffuser til M-tech fanger, svart abs-plast, liten sprekk etter demontering (se nærbildet)

200,-

IMG_0697.jpg

IMG_0698.jpg

Har også org. e39 535 diff med drivaksler (2.95 utveksling).

Svarer sikkert kjappere på sms 45224087

Skrevet

Hei- trenger baklykter og frontlykter (eg. glass) for en e39 med oransje blink- er lyktene dine fine uten skader og hva skal du ha for dem

• 3 weeks later...
Skrevet
Hei,er speila solgt? Er de elektrisk innfellbare? Og er de strøkne på den sorte delen og,ingen irring?

Hei, har disse enda. Er ikke el. innfellbare, men er helt strøkne, ikke antydning til irr på det svarte.

Hei!

Er rattet ditt solgt? Og hvordan finner jeg ut om jeg har samme type som deg? (ser likt ut men:P)

solgt

Skrevet

sideskjørtene du selger. hva heter desse, og er det mulig å få tak i resten av stylingen fortsatt, eller ute av produksjon?

vanskelig å få festet sideskjørtene?

Skrevet

opeth84:

Vet ikke noe merke, kommer fra Polen.

Vet heller ikke om det er noe styling som skal passe sammen med disse. Like "lette" å montere som alle andre skjørter tipper jeg.

Passformen er grei, så trenger vel bare lakke de og lime/skru de på..

Skrevet
opeth84:

Vet ikke noe merke, kommer fra Polen.

Vet heller ikke om det er noe styling som skal passe sammen med disse. Like "lette" å montere som alle andre skjørter tipper jeg.

Passformen er grei, så trenger vel bare lakke de og lime/skru de på..

Veier slikt mye da for posten? Hva festes sideskjørtene med, og følger det i så fall med?

Skrevet

Ser ut til at frakt i Norge kommer på 330,- pga lengden på pakken.

Følger ingenting festegreier med, det vanlige er å skru de fast i endene, og lime med f.eks rutelim eller sikaflex mellom kanal og skjørt for at det skal ligge skikkelig inntil hele veien.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...