asgth Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg monterte uorginale baklykter med led på min BMW 525 tds å fikk dermed feilmelding på displayet i bilen. Er det mulig å fjerne denne lyssjekk fungsjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ja, kjøp nye lykter av annen type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalle386 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Evt. sett inn motstander... Hva er det du får utslag på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Hvordan skal motstand gjøre det bedre. Jeg undres. Når en pære er defekt, så går motstanden i kretsen opp. Lysmodul slutter en kontakt og gir signal videre, at en pære er ødelagt i form av tekst/symbol. Signalet ligger der nå pga. for høy motstand i lykt (krets. Som om pæren er defekt). Så jeg spør igjen, hvordan skal en motstand hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Blir ikkje det mindre motstand med led pærer? Da vil motstand hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hvordan skal motstand gjøre det bedre. Jeg undres. Når en pære er defekt, så går motstanden i kretsen opp. Lysmodul slutter en kontakt og gir signal videre, at en pære er ødelagt i form av tekst/symbol. Signalet ligger der nå pga. for høy motstand i lykt (krets. Som om pæren er defekt). Så jeg spør igjen, hvordan skal en motstand hjelpe. om pæren går så er ikke kretsen hel mer. og feilmeldingen kommer fordi kretsen ikke fører strøm hele veien. med led er det for lite motstand i kretsen. så bilen tror det er en feil så bilen gir feilmelding da også. med en motstand så blir det riktig motstand i kretsen og bilen tror alt er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå