Gå til innhold

2001 M3 SOLGT


-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Det er en del stensprut på bilen ja, og litt klarlakk som har flasset nede på skjørtene osv.

Så noe kosmetisk er det.

Ellers har jeg funnet meg ny bil og prøver derfor å få solgt den kjappest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett kor billig du selger den for pga kosmetiske ting så er det alltid noen som henger seg opp i nettopp d kosmetiske :)

Nettopp, du kan prisen den til 100 000.- så finnes det flust av stinkende sotskaller som skal prute på slike idiotiske ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg skjønner tankegangen deres.

Men det har ikke vært så verst. Har hatt 2 visninger og nr1 har jeg ikke hørt noe mer fra. Nr 2 sier han vil ha bilen sålenge alt går bra i banken i morgen.

Derfor har jeg også sagt til de siste som ringer og kan skrive det her at jeg avventer med å selge den til andre før denne personen evnt ikke får lånet.

Det har forresten ikke vært noe pruting pga kosmetisk, da jeg har forklart at den er ikke strøken, men prisen er ikke like høy som de fleste m3 heller.

Man kan garantert finne m3'er som har bedre historikk, mer strøken og mye mindre km stand.

Men regn med å betale for det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å prøvekjørt en E61, og var fast innstilt på og kjøpe den...

Men etter noen dager og mye tid bak finn.no er jeg ikke helt sikker lenger om det blir den bilen.

Blir hvertfall en større bil enn den jeg har nå. Kanskje Audi, men da snakker vi kun pga firhjulstrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...