Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja gjør det, og evt pris

og derre MYUS.com greiene er det ikke veldig dyrt da? minimum 30 dollar for en sending?

er identisk med dette:http://cgi.ebay.nl/BMW-APPLE-IPHONE-IPOD-INTERFACE-KIT-E46-M3-65110392130-/180522864582

original bmw dele nr, skal vi si 700+frakt da ellers hentes i buskerud

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ser ut til at jeg bare må bestille meg dice silverline pro, selv om det er mye dyrere :( men jaja.

Står at jeg må han kabler for CDveklser, er det normalt og ha det eller må jeg åpne opp å se etter selv?

• 2 weeks later...
Skrevet

har endelig fått pakken og skal vell starte med monteringen senere i dag. Men hvordan ser denne cdveksler kabelen ut da, og hvor evt er den?

Og om jeg ikke har den klar, hvor kan jeg få skaffet den? ser også at biltema har div kabelsett, regner med de ikke har noe slikt :D?

Skrevet

Den skal være pakket inn i en slags "pose" og gjemt bak sidepanelet i bagasjerommet. Vær obs på at det ligger en telefonkabel der som er nesten identisk som det er lett å blande. Kobler du på den går Dice'n istykker! Men Helt ærlig så er jeg ganske sikker på at du ikke har kabelen om du ikke har cd-veksler fra før. Jeg bestilte kabelsett fra koed :) Ble en 3-400kr for alle 3 kablene jeg trengte :) Virker som det nesten bare er US biler som har kabelen liggende.

Skrevet

regner en del atm så må se om jeg finner noe kabel når det slutter med nedbøren.

Så det vil si jeg må ta ifra hele bila vist ikke denne kabeln er her :(? slik som i denne http://www.youtube.com/watch?v=DCJdR-F1vP4&NR=1guiden?

ja riktig nokk ikke hele bilen men for min del så er det det :P

Synest at de snakket om at den nye dice modellen skulle liksom være lettere å installere og at det kunn skulle være nødvendig å holde på i fronten og ikke i bagasjerommet, men men :(

Skrevet

Iogmed at en i utgangspunktet faktisk må bak spilleren i bilen for å koble til cd-skifter kabelen, håper jeg at jeg kan koble dice'n til rett bak der og slippe å strekke kabel. Er jo lite vits å strekke cd-skifter kabelen fra spilleren og til bagasjerommet, for så å koble til dice'n der og strekke en ny kabel frem til hanskerommet :P Men litt demontering blir det nok uansett :)

Skrevet

nei ikke vet jeg, bare ser på den videoan han gjør det så tenkte det måtte til. Vet egentlig ikke hva de gjøre baki der heller jeg da.

Hvorfor går egentlig cdskifter kabelen helt baki der? er det der cdskifteren holder til? må man virkelig sette inn cdene baki der vist man har en cdskifter?

Skrevet
nei ikke vet jeg, bare ser på den videoan han gjør det så tenkte det måtte til. Vet egentlig ikke hva de gjøre baki der heller jeg da.

Hvorfor går egentlig cdskifter kabelen helt baki der? er det der cdskifteren holder til? må man virkelig sette inn cdene baki der vist man har en cdskifter?

cdskifteren står bak der ja ;)

Skrevet

hvilken idioti :P

Var på biltema i dag for å kjøpe et slikt sett med plastic removal kit, iaf fjerne plastikk ting i biler. Men de var da seff utsolgt så er litt mere vrient og fjerne delene i bagasjerommet uten fant jeg ut. iaf uten å ripe/skade flatene

Skrevet
hvilken idioti :P

Var på biltema i dag for å kjøpe et slikt sett med plastic removal kit, iaf fjerne plastikk ting i biler. Men de var da seff utsolgt så er litt mere vrient og fjerne delene i bagasjerommet uten fant jeg ut. iaf uten å ripe/skade flatene

Jeg kom relativt langt med et flatt skrujern og litt forsiktighet :)

Skrevet

ja har prøvd u det du kaller forsiktighet :P men hjalp lite, hjalp mindre at jeg brukte litt mere makt :P fikk ikke ut den derre plastik klipsen som holder fast plastikk begre/holderen greia ned til venstre i bagasjerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...