Embret Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Jeg får ikke fjernstyring av sentrallåsen til å virke på min 2000 e46 touring. Alt funker som det skal når jeg vrir om manuelt, men skulle gjerne hatt fjernstyring på nøkklene til å virke... Noen som har noen tips??
Skrotenisse Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Hmm, er en DIY på å kode nøkkel til bil. Husker den ikke i huet, men det går an. Alternativet er å ta en tur innom BMW å få kodet nøklene via diagnose.
Lars89 Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 1. Gå inn i bilen og lukk døra 2. Skru tenning på og så av 3. Ta ut nøkkelen fra tenninga 4. Trykk på åpneknappen og hold den inne 5. Trykk på låseknappen 3 ganger innen 10 sekunder mens du fortsatt holder på åpneknappen. 6. Slipp åpneknappen. Bilen skal nå kvitere med å låse og låse opp igjen. Gjenta steg 4-6 for de andre nøklene. Hvis dette ikke virker er det jo naturlig å sjekke sikringer og bytte batteri (hvis gammel type nøkkel) Hvis ingenting av dette virker er det mulig Gm5-modulen har sviktet. http://www.bmwgm5.com/ Selvfølgelig også mulig at noen sendere e.l er defekt. Mener dette skal komme opp på diagnose
Embret Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Den programmeringa funka dårlig ihvertfall.. Hvilken sikring kan være gåen da? Når sentrallåsen funker ellers liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå