Jimxd Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det er ett brunt stort relee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flundring Skrevet Mars 15, 2020 Share Skrevet Mars 15, 2020 På 20.7.2010 den 20.36, Alpejohn skrev: Har dem gått veldig treigt? I såfall så vil jeg tro at det er et vern som slår inn om motoren blir overbelastet som kobler ut strømmen. Hadde noe lignende på min E39 bak, da visker overføringen var jævli treig, da kilte viskeren seg midt på ruta, og ville ikke gå mer. Slo av tenninga, venta 10 sek, og starta bilen igjen, når jeg da slo på gidd den akkurat ned igjen. Smørte opp overføringa og alt er gull Men om dem har gått helt normalt, så kan det være dårlig motor kanskje? Eller noe rele som styrer dette? Er ikke så kjent med elektronikken på disse bilene enda så vet ikke helt hvilket system som er brukt her hei Jeg har samme problem som du hadde med bakre visker, stoppet på midten og vil ikke ned igjen. HVor akkurat er overføringen du smurte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå