Gå til innhold

728i E-38 Nydelig svart bil

Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt denne av en ordentlig BMW entusiast. En utrolig fin E-38 med en utrolig bra finish og veldig rett fargekombinasjon. Er egentlig litt overrasket over at ikke flere har fått øynene opp for BMW 7-serie, helt fantastisk bil med alt av utstyr og masse plass.

hpmogi94w8i8zg5761in.jpg

p1plbq5yxnob8fd9akgd.jpg

5molm6mo908m3ay0h11j.jpg

7o09n7c0wjdwfdhnmw5a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig at du har en nydelig bil der, skikkelig pen vogn. Vurdert litt senk? :) Dessuten så tror jeg ikke du er den eneste som har fått øynene opp for 7 serie her ;) Mange 7-serie eiere her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt overrasket over at ikke flere har fått øynene opp for BMW 7-serie, helt fantastisk bil med alt av utstyr og masse plass.

De fleste har nok sansen for den gode komforten som 7 serie har å by på... Personlig så syns jeg de felgene og shadowlinelistene ødela alt som var av linjer på bilen. Det blir jo bare en svart haug, ser ingen detaljer :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shadow kan være tøft. men liker 7er best med blanke lister. da ser den mye mer elegant, flott og eksklusiv ut. og mye mer linjer kommer frem. men svarte felger syns jeg ikke om uansett bil egentlig.

men ellers så denne fin ut.

men her er fasiten på hvordan en E38 skal se ut da :P hahaha.

1owma2z4ckp1buzy12el.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 er nydelige biler, enkelt og greit! Men jeg er litt enig i at det ble mye sort her. "Vanlig" farge på felgene hadde vært nok, i mine øyne. Det står en sort E38 på GS i Trondheim for øyeblikket som er kliss lik din, men med 20" Alpinafelger. Den bilen ser helt sykt flott ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...