suiram_b4 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Har akkurat kjøpt denne av en ordentlig BMW entusiast. En utrolig fin E-38 med en utrolig bra finish og veldig rett fargekombinasjon. Er egentlig litt overrasket over at ikke flere har fått øynene opp for BMW 7-serie, helt fantastisk bil med alt av utstyr og masse plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg er helt enig at du har en nydelig bil der, skikkelig pen vogn. Vurdert litt senk? Dessuten så tror jeg ikke du er den eneste som har fått øynene opp for 7 serie her Mange 7-serie eiere her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Vi er i alle fall 2 stk som har en slik fin vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suiram_b4 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Ja har vurdert å senke den bak med 35 mm har senkefjærer til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Vi er i alle fall 2 stk som har en slik fin vogn hei hei hei!!! 3 tenker jeg vi sier. Og denne lignet litt på min. Flere bilder? Gjerne inni også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Bra vi ikke bor på samme plass eller i samme by Samme bil med samme farge og samme felgene... Trykk på MinE38 så kommer du til min tråd med bilen min i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Vi er i alle fall 2 stk som har en slik fin vogn hei hei hei!!! 3 tenker jeg vi sier. Og denne lignet litt på min. Flere bilder? Gjerne inni også 3 nu ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suiram_b4 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Her kommer noen bilder fra inni og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 så bra ut. Men ville lakka treverket inni svart eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 I min som er beige inni har jeg så langt beholdt trelistene, har ikke funnet noe bedre alternativ enda. Men når det er svart inni, da må det være noe annet enn tre! Jeg foreslår aluminium som er litt grovt matt børstet... Så ellers veldig fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 jeg har svarte lister i min med svart intereør. Syns det er meget stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Er egentlig litt overrasket over at ikke flere har fått øynene opp for BMW 7-serie, helt fantastisk bil med alt av utstyr og masse plass. De fleste har nok sansen for den gode komforten som 7 serie har å by på... Personlig så syns jeg de felgene og shadowlinelistene ødela alt som var av linjer på bilen. Det blir jo bare en svart haug, ser ingen detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 shadow kan være tøft. men liker 7er best med blanke lister. da ser den mye mer elegant, flott og eksklusiv ut. og mye mer linjer kommer frem. men svarte felger syns jeg ikke om uansett bil egentlig. men ellers så denne fin ut. men her er fasiten på hvordan en E38 skal se ut da hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Flott bil. Enig med at E38 er en skikkelig fin bil som ikke mange har. Det er jo også hyggelig pris på disse. Mye for penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 E38 er nydelige biler, enkelt og greit! Men jeg er litt enig i at det ble mye sort her. "Vanlig" farge på felgene hadde vært nok, i mine øyne. Det står en sort E38 på GS i Trondheim for øyeblikket som er kliss lik din, men med 20" Alpinafelger. Den bilen ser helt sykt flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå