Gå til innhold

728i E-38 Nydelig svart bil

Share

Anbefalte innlegg

men her er fasiten på hvordan en E38 skal se ut da :P hahaha.

Det har du faktisk helt rett i, bortsett fra at den er for høy ;)

Til trådstarter: Flott bil! Jeg hadde heller ikke sansen for felga, men de er jo fort gjort å bytte ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i "klubben" :) Forholdsvis lik min den bilen din, sett bort fra felger, navi og de lyse trelistene (jeg har den mørke utgaven). Kjøpte min mye fordi den nettopp var svart både utvendig og innvendig, + at jeg ville ha dieselbil :wink:

Begynner å bli en del 7`ere her inne på forumet. Mulig det er fordi at de har begynt å fått en "normal" pris, med tanke på hva man får i utstyr og komfort hvertfall :)

Bare her i den ørvesle bygda vår med noen få hundre innbyggere går det nå totalt 6 7`ere, og 4 av dem er E38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig skjønner jeg ikke helt greia med svarte felger og blank kant.. er vel litt rar der.. men når det er sagt liker jeg bilen, ble forbikjørt ned lierbakken av denne bilen, (mulig det var du som kjørte) da jeg var på vei hjem etter å ha hentet E36n, hadde fruen i bilen bak meg som ringte og sa jeg måtte lukke øynene, for ellers ville jeg levere bilen og handle 7er.. heh!

Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig skjønner jeg ikke helt greia med svarte felger og blank kant.. er vel litt rar der..

Da er isåfall jeg rar, også. Synes det blir kjedelig, rett og slett.

Helsvart er faktisk tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shadow kan være tøft. men liker 7er best med blanke lister. da ser den mye mer elegant, flott og eksklusiv ut. og mye mer linjer kommer frem. men svarte felger syns jeg ikke om uansett bil egentlig.

men ellers så denne fin ut.

1owma2z4ckp1buzy12el.jpg

Helt enig, E38 med blanke lister og alpina felger er noe av det fineste som finnes :D E38 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
shadow kan være tøft. men liker 7er best med blanke lister. da ser den mye mer elegant, flott og eksklusiv ut. og mye mer linjer kommer frem. men svarte felger syns jeg ikke om uansett bil egentlig.

men ellers så denne fin ut.

1owma2z4ckp1buzy12el.jpg

Slik skal en e38 se ut:-)

hhttp://www.youtube.com/watch?v=ft-XtvYwj9M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne bilen synes jeg det kansje ble litt feil med de felgene, siden listene på bilen var helsvart.

Men på min bil har jeg beholdt all chrom, jeg er ikke ute etter noe sadowline. Så felger med svart senter og krom felgkant passer min :)

ter8wocmb36o3y1ao8c5.jpg

Noen sier at de liker tråd eiers sadowline, og noen sier de liker den som min over her, med blanke lister. Uansett sadowline eller med blanke lister, med blanke felger eller med svart senter på felgene... Så trur jeg ingen kan si meg i mot på at, hvis du har store felger med fete dekk og "padde" senka bil, så er du godt på vei. Som denne :D ->

i2o6n3mq9xeiy0eg7dj7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...