bjørnm3 Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Hei. Noen som har noe forslag til varmeapperat til e3o banebil og ikke vil bruke de orginale?? noen med erfaring/bilder? En slags varmluft vifte eller noe? bilen brukes jo bare om sommern! Kansje Defa har ein 12v coupe varmer eller ein løsning? Forslag?? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Kva skal du med varmeapparat om sommeren???? Eg har ein bil uten varmeapparat. Det er sommarsbil og det fungerer greit. Skal du ha varmeapparat kan du kjøpe bensinvarmer. (rekner ikkje med at det er diesel du har ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 He he,nei ikke disel nei todleif. Nei tenkte mest på for dugg ved ev regnvåte høstdager på vålerbanen,eller noe i den rettningen. Bensinvarmer funker bra de! men bør vere enkelt og lett av vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Om f.eks bilen skal klasses inn er det påbudt med varmeapp av en eller annen type. kan jeg spørre hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Jeg brukte fra båt til min M3 E46, noe jeg mest sannsynlig skal bruke på mitt nye prosjekt. Kjøpte det av en sjappe oppe i Lillestrøm, husker ikke helt hva, men mener det står i prosjekt tråden på den grønne M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Her http://norpart.no/index1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Et lite tips for de som plages med dugg, ha litt zalovann på rutene, da dugger det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Hadde mye bra på den båt siden Yngve:) men kunne tenkt meg mere som ein varmlufts vifte,da eg helst ikkje vill ha varmt vann ved føttene! Di ventilasjonsviftene har vel ikke varme i seg? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hadde mye bra på den båt siden Yngve:) men kunne tenkt meg mere som ein varmlufts vifte,da eg helst ikkje vill ha varmt vann ved føttene!Di ventilasjonsviftene har vel ikke varme i seg? Bjørn Ja, dessverre. Er også intr i noe mindere, da jeg fant ut i dag at torpedoen må flyttes en del. Så ønsker jeg å spare vekt også. Kom med tips da folket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Det er vell varmt nok når dere kjører? Så da må det jo ikke være varmluft. Vi bruker å montere en 320mm vifte med dashbordet over rattet. Eller flere småe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Har ikke biltema noen slags rør med ei vifte og et varmeelement inni da? mener bestemt på det.. temmeli små.. tenkte selv og bruke det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 Har ikke biltema noen slags rør med ei vifte og et varmeelement inni da? mener bestemt på det.. temmeli små.. tenkte selv og bruke det da.. De kunne vert noe Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Joa, du får tak i sånne sigtenner varmere. Hadde det i en audi jeg hadde, problemet er at de har svært lav effekt.. Min var rata til 140w mener jeg.. Det hjelper jo å holde frontruta isfri, men varm bil får du ikke Edit: Her har dere jo et utvalg http://www.sportsimportsltd.com/12voltheaters.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå