leif harald Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Har et bensin oppsett til turbobygg eller bare en kraftig suge motor. 1 stk catch tank i rustfritt stål med 5 stk AN8 nippler med fittings og 1 instrument får å sjekke trykk/temp Slanger ( ca 10meter 8mm slange) 1 stk bensintrykk regulator med bensintrykksmåler og instrument til og ha inni bilen ( blinker om bensintrykket synker eller blir får lite) og fittings 1 stk bosch 044 pumpe med fittings i begge ender til 8mm slange Dette har stått på en e30 med catch tank og pumpe i bagasjerom å kan selges som et bolton kit på orginale bensinrør. Bilder kommer pris får alt: 4500/bud Kan selges løst også
Jawn Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Slangen, er det vanlig bensinslanger, eller er det stålspunne slanger? Antar 8mm er inner diameter?
leif harald Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Slangen, er det vanlig bensinslanger, eller er det stålspunne slanger?Antar 8mm er inner diameter? 8mm innvendig ja. har vanlige slanger og stålomspunnende med AN koblinger. Rustfri tank som er limt til en plate får å kunne skrues fast i bunn. den er sveist under også. 2 uttak og 3 inntak og 1 til manometer/tempføler
SweetBMW Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 kunne pumpa brukes som erstatning for den originale sier du? hvordan blir det å bruke denne på org motor? min kvelder snart.
leif harald Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 kunne pumpa brukes som erstatning for den originale sier du? hvordan blir det å bruke denne på org motor? min kvelder snart. Kan jo brukes istede får den orginale men må kansje stile ned trykket litt. Jeg har brukt den på en orginal s54b32 motor
bmwm535i Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 pris på bare pumpa så den passer med vanlige bensin slanger ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå