Gisholt Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Jeg skal om ikke så altfor lenge gå til innkjøp av førstebilen, og har etter en del leting og kikking falt for E34 Touring. Er dette noe som anbefales som førstebil, dere som har litt mer peiling? Tenkte da på 520/525. Men vet jo selvfølgelig hva jeg vil ha, så om det er noen som har noe lignende av det jeg tenkte på så går det jo ann å gi et lite pip. Helst nyere enn 1990, under 200000 km, manuell kasse, tilnærmet rustfri, skinninteriør i god stand, ingen store feil eller mangler og helst ingen syke farger eller fæl styling. Hadde egentlig ikke tenkt å gå noe høyere enn 50-60000, men det meste som oppfyller kriteriene er interessant. Som sagt så blir det ikke noe kjøp før om noen måneder, men tenkte det kunne være lurt å begynne å forhøre seg tidlig. På forhånd takk:)
GSS Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Selger min e34 touring 520 om noen uker. Automat, hvis du overlever det. Svært godt utstyrt. Gått over 300000, pris under 40000. Trur du skal komme over noe sjeldent spesielt om du finner en e34 som har gått under 200000.
Gisholt Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Takk, men nei takk. Automat er uaktuelt Har finni flere som har mesteparten av det jeg nevnte, også under 200000, så vet at det er noen som oppfyller alle kriteriene. har bare ikke kommet over de helt riktige ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå