Gå til innhold

montert oljetrykk instrument i bilen. bilder side 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
bytte olje hjelper ikke, jeg sjekka oljetrykket på min m50b20 også, originalt så skal det være rundt 0,2 bar, dette sjekket jeg opp på diagnosetesteren på jobben da jeg skulle montere oljetryksmåler på min ; )

ok:) for eg har o.2 0.4 på tomgang varm motor og når motoren e kald e den på 2.8 tomgang. og på kjøring 1.1 kg 1.2 kg på 1.6 omdreininger varm motor og me 3-4 tusen så e det på nesten 2 kg

hvor monterte du oljetrykk giveren?

Skrevet

jeg kobla meg bare innpå den originale oljetryksgiveren som sitter bak oljefilterhuset :) da får du helt riktig måling også, men du får jo tak i oljefilter lokk med uttag for oljetryksføler, husker ikke hvor de selger det, men er mange som har det veit jeg :)

Skrevet
jeg kobla meg bare innpå den originale oljetryksgiveren som sitter bak oljefilterhuset :) da får du helt riktig måling også, men du får jo tak i oljefilter lokk med uttag for oljetryksføler, husker ikke hvor de selger det, men er mange som har det veit jeg :)

gidde vell ikkje og ta et bilde ein dag der giveren sitte? :)

Skrevet
kan ta bilde i morgen :) men tror det skal gå ann å koble seg innpå bak instrumentet, da slipper du å dra ledning helt fram i motorrumet

ledning ligge klart :) oljetrykk giver har eg. t stykke har eg og olje temp har eg og adapter alt e klart trenge bare et bilde eller en tegning så vise kor ting e

Skrevet

bør eg gå for biltema sitt eller bilekstra sitt instrument.oljetrykk innstrument biltema sitt instrument koste 329 og det på bilekstra koste 300. den oljetrykk måleren eg har nå den kjøpte eg på biltema for 169 men den henger sånn etter.

Skrevet
bør eg gå for biltema sitt eller bilekstra sitt instrument.oljetrykk innstrument biltema sitt instrument koste 329 og det på bilekstra koste 300. den oljetrykk måleren eg har nå den kjøpte eg på biltema for 169 men den henger sånn etter.

jeg bruker de digitale fra biltema og de er faktisk ikke så ille :)

Skrevet

jeg bruker de digitale fra biltema og de er faktisk ikke så ille :)

har fått montert den nye oljetrykk måleren på oljebryteren og har fått bra oljetrykk nå. før hadde eg det bak me torpedovegg oppe me topplokke, fekk elendig trykk der. sto på 0.2 når motoren var varm. nå har eg 0.9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...