bmw-520i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 bytte olje hjelper ikke, jeg sjekka oljetrykket på min m50b20 også, originalt så skal det være rundt 0,2 bar, dette sjekket jeg opp på diagnosetesteren på jobben da jeg skulle montere oljetryksmåler på min ; ) ok:) for eg har o.2 0.4 på tomgang varm motor og når motoren e kald e den på 2.8 tomgang. og på kjøring 1.1 kg 1.2 kg på 1.6 omdreininger varm motor og me 3-4 tusen så e det på nesten 2 kg hvor monterte du oljetrykk giveren?
baremats91 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 jeg kobla meg bare innpå den originale oljetryksgiveren som sitter bak oljefilterhuset da får du helt riktig måling også, men du får jo tak i oljefilter lokk med uttag for oljetryksføler, husker ikke hvor de selger det, men er mange som har det veit jeg
Kentan-racing.com Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Gs har slikt lokk.. Men lavt oljetrykk kan å være tegn på at enten råde eller veivlagera dine å holder på å gi seg.. Pumpa er egentli sjelden den gir opp..
bmw-520i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 finne ikkje sånnet lokk på gs bildeler.
bmw-520i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 jeg kobla meg bare innpå den originale oljetryksgiveren som sitter bak oljefilterhuset da får du helt riktig måling også, men du får jo tak i oljefilter lokk med uttag for oljetryksføler, husker ikke hvor de selger det, men er mange som har det veit jeg gidde vell ikkje og ta et bilde ein dag der giveren sitte?
bmw-520i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 her e det et bilde bak oljefiltere. kor e oljetrykkgiveren bryteren ?
baremats91 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 kan ta bilde i morgen men tror det skal gå ann å koble seg innpå bak instrumentet, da slipper du å dra ledning helt fram i motorrumet
bmw-520i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 kan ta bilde i morgen men tror det skal gå ann å koble seg innpå bak instrumentet, da slipper du å dra ledning helt fram i motorrumet ledning ligge klart oljetrykk giver har eg. t stykke har eg og olje temp har eg og adapter alt e klart trenge bare et bilde eller en tegning så vise kor ting e
bmw-520i Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 bør eg gå for biltema sitt eller bilekstra sitt instrument.oljetrykk innstrument biltema sitt instrument koste 329 og det på bilekstra koste 300. den oljetrykk måleren eg har nå den kjøpte eg på biltema for 169 men den henger sånn etter.
baremats91 Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 nedi der er bryteren, du ser den på neste bilde der er bryteren mener det var 2-3 kabler der
baremats91 Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 bør eg gå for biltema sitt eller bilekstra sitt instrument.oljetrykk innstrument biltema sitt instrument koste 329 og det på bilekstra koste 300. den oljetrykk måleren eg har nå den kjøpte eg på biltema for 169 men den henger sånn etter. jeg bruker de digitale fra biltema og de er faktisk ikke så ille
bmw-520i Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 bør eg gå for biltema sitt eller bilekstra sitt instrument.oljetrykk innstrument biltema sitt instrument koste 329 og det på bilekstra koste 300. den oljetrykk måleren eg har nå den kjøpte eg på biltema for 169 men den henger sånn etter. jeg bruker de digitale fra biltema og de er faktisk ikke så ille har fått montert den nye oljetrykk måleren på oljebryteren og har fått bra oljetrykk nå. før hadde eg det bak me torpedovegg oppe me topplokke, fekk elendig trykk der. sto på 0.2 når motoren var varm. nå har eg 0.9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå