m0lliz Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hei Selger nå bilen min til fordel for nyere bil. Dette er en e36 318is med 124tusen på telleren. Kjøpte bilen av en hyggelig kar fra ørlandet i trondheim i februar, å planen var å fikse bilen 100% i og med at karross har gått så lite. Bilen er importert fra tyskland i 98, har noen kvitteringer fra da den var i tyskland, og fra norge. Planen min var og "pusse" opp bilen, lakkere den osv osv. men pga intr av e46 er for stor selger jeg denne til fordel for det jeg vil ha, noe som i grunn sier seg selv Bilen har potensiale, å det skal ikke store utgiftene til for og få til en kjempe bra bil ut av den. Det som må gjøres er : fikse frieksos mellom manifoil og eksosanlegget . (simons) effekt anlegg som står på. Skifte tomgangsmotor. (går litt ujevnt på tomgang) skifte casterforing v/b. (gåen) Fikse el vinduer og el takluke. (rutene går ned det hakket de skal når jeg åpner døren. men vil ikke gå helt ned) Bytte panser (for mange bulker til og rettes) Forrige eier danset på panseret... det er det viktigste, bilen er ikke eu-godkjent. Men en mekaniker kollega så på bilen å sa det var kun bremserør over bensin tank, bremse slange h/f og casterforing som måtte skiftes. så er den eu godkjent. Bilen er egentlig bra for rust, har noen rust sirkler her og der, men det er ikke gjennomrust. Det som er ille er bak ved h/b lykt, der hadde den en gammel bulk som har fått koset seg og rustet ivei. så bakplata rett under h/b lykt må byttes eller sveises inn ny del, er ikke mye jobben egentlig, jobber som biloppretter så vet at det fort fikses for en med litt peiling. Ellers er det godkjent senkesett av merke Apex som står stemplet i vognkorte. 17" ac snitcher felger 15" vinter felger med to stk splitter nye falken dekk å 2 stk ok dekk. Motoren er byttet av forrige eier!! kjedet røyk på 120km. så han kjøpte "ny" motor å han sier den skal ha samme km stand. han har papirer på dette, men jeg har ikke fått dem enda. men han er en ærlig kar å la ikke skul på noe da han solgte den til meg. Skal selvfølgelig få skaffet papirene Årsavgift er ikke bet. Å skilter er levert inn til biltilsynet. Men når årsavgift å eu kontrollen er gjort er det bare og hente ut skiltene. Jeg håper noen vil få denne bilen til og skinne slik jeg ville. Den har et ufattelig langt liv igjen. Bilen er 1993 mod, reg i 1992. Bud ønskes. MÅ bort...:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hvilken sum kunne du tenkt deg? Ikke si bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 15 tusen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 (endret) ... Endret Oktober 13, 2023 av winchester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 SOLGT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå