can92 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 oi, hadde visst gjort sånn at ingen kunne sende meg PM hadde vært fint om du kunne sjekket opp girkula og er det disse baklyktene? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/7950.jpg mulig jeg kan komme en gang i neste uke å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Har du koppholder bak? Sendt deg PM forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 hei thomas, jeg er på jakt etter kaliptere foran til m5 3.6. har du noe sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Har du koppholder bak? Sendt deg PM forresten. Koppholder til e39 bak? Ja, det tror jeg at jeg har. skal sjekke. fant ikke noen temp sensor da, men er de like fra e36 3.2 til e39 m5, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 hei thomas, jeg er på jakt etter kaliptere foran til m5 3.6. har du noe sånn? Har komplett 3.6 forstilling om du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 igrunn ikke, da jeg har det jeg trenger bortsett fra kaliptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Har du koppholder bak? Sendt deg PM forresten. Koppholder til e39 bak? Ja, det tror jeg at jeg har. skal sjekke. fant ikke noen temp sensor da, men er de like fra e36 3.2 til e39 m5, noen som vet? mener alle E36,E39,E46 har samme temp sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Har du koppholder bak? Sendt deg PM forresten. Koppholder til e39 bak? Ja, det tror jeg at jeg har. skal sjekke. fant ikke noen temp sensor da, men er de like fra e36 3.2 til e39 m5, noen som vet? mener alle E36,E39,E46 har samme temp sensor Fant den, har to=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 kan du skaffe bilder av de spesielle alcantara interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Har du koppholder bak? Sendt deg PM forresten. Koppholder til e39 bak? Ja, det tror jeg at jeg har. skal sjekke. fant ikke noen temp sensor da, men er de like fra e36 3.2 til e39 m5, noen som vet? mener alle E36,E39,E46 har samme temp sensor Fant den, har to=) Har anskaffa meg ein temperatur sensor, men trenger fortsatt koppholder bak og den innerskjerm biten som temp.sensor er festet til Send meg ein PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hei! Har du koppholder til E36 coupe? Denne: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Hei! Har du koppholder til E36 coupe? Denne: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Desverre, da hadde jeg tatt den selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Kunne du skaffet bilder av alcantara interiøret eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Kunne du skaffet bilder av alcantara interiøret eller ?? Sorry, har hatt fullt opp hele helgen med masse styr.. eksamensperiode se!=) Men, bilder kommer i morgen tidlig!! Skal ta de ut i sola og vaske de først bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myren Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 har du front bak fanger + sideskjørt? pris for allt? å hvilken farge?=) til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå