thomashm5 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 solgt de sorte taktrekka til e39? er det til glass eller ståluke? jeg har ett trekk til ståluke som jeg ikke får brukt. i tilfelle noen vil ha til stål å det du har er til glass Desverre, har to, men ingen i glass. Det ene trekket er uten luke, det andre med stål luke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Har du bilder av rc felga i 8" og 9" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 har du enda de M5 innstegslistene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Har du bilder av rc felga i 8" og 9" ? Ja, det er den ene felgen som er avbildet på side 1 i tråden her:) Der andre er like fine som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 har du enda de M5 innstegslistene? Jepp, to par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei! Tilbud på 3.2 M3 frem til 31.05.11 nå folkens! Komplett høyrestyrt 1998 mod M3 (uten takluke) selges uten interiør og karosserideler for 45.000! Andre ting som følger med da er: 17" Sunflower Eksos hele veien Speedometerhus Klima Kjørecomputer Midtkonsoll med håndbrekk baggasjeluke uten vinge (rusten nederst mot bakplate) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei! Tilbud på 3.2 M3 frem til 31.05.11 nå folkens! Komplett høyrestyrt 1998 mod M3 (uten takluke) selges uten interiør og karosserideler for 45.000! Andre ting som følger med da er: 17" Sunflower Eksos hele veien Speedometerhus Klima Kjørecomputer Midtkonsoll med håndbrekk baggasjeluke uten vinge (rusten nederst mot bakplate) Hva er karroserideler sitter igjen? km.stand? alle papirer i orden? Hvordan eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei! Tilbud på 3.2 M3 frem til 31.05.11 nå folkens! Komplett høyrestyrt 1998 mod M3 (uten takluke) selges uten interiør og karosserideler for 45.000! Andre ting som følger med da er: 17" Sunflower Eksos hele veien Speedometerhus Klima Kjørecomputer Midtkonsoll med håndbrekk baggasjeluke uten vinge (rusten nederst mot bakplate) Hva er karroserideler sitter igjen? km.stand? alle papirer i orden? Hvordan eksos? Kun baggasjeluke som sitter igjen (dette står i annonsen). 190.000 km mener jeg den har gått. Allt av papirer som vognkort og serivcehefte er i orden. Org eksos hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei! Tilbud på 3.2 M3 frem til 31.05.11 nå folkens! Komplett høyrestyrt 1998 mod M3 (uten takluke) selges uten interiør og karosserideler for 45.000! Andre ting som følger med da er: 17" Sunflower Eksos hele veien Speedometerhus Klima Kjørecomputer Midtkonsoll med håndbrekk baggasjeluke uten vinge (rusten nederst mot bakplate) Hva er karroserideler sitter igjen? km.stand? alle papirer i orden? Hvordan eksos? Kun baggasjeluke som sitter igjen (dette står i annonsen). 190.000 km mener jeg den har gått. Allt av papirer som vognkort og serivcehefte er i orden. Org eksos hele veien. Beklager, fikk det ikke med meg! Hvor mange av dette har du? Er veldig intressert, men blir ikke før om 1-2 mnd tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Har du el.rollo? Justerbart armlene? Innstegslister? Bakfanger? Alt til E39. Bilder, pris og stand på PM helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommmy Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Har du m-front til e36, i fargen hellrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Beklager, fikk det ikke med meg! Hvor mange av dette har du? Er veldig intressert, men blir ikke før om 1-2 mnd tenker jeg.... Det er i orden=) Bare ta kontakt når det nærmer seg, så kan vi ta en prat da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Har du el.rollo?Justerbart armlene? Innstegslister? Bakfanger? Alt til E39. Bilder, pris og stand på PM helst Jeg har bakfanger i oxfordgrønn, innstegslister og justerbart midtarmlene ja. Ring meg, så kan vi ta en prat. 91 52 59 39. Helst ikke tekst meldinger, hater å skrive meldinger grunnet tiden det tar i forhold til en rask prat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei! jeg er int i komplett for og bakstilling + motor å gir, egentlig alt som trengs for å få start til e36 m3, har du dette? og hva kunne du tenkt deg for det? send gjerne pm Mvh Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Passer instegslistene til e39 523.? 99mod. isåfall veeldig intrissert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå