jacobsen91 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Har du rollo til sidevinduene til E39? trenger bare den store typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei! jeg er int i komplett for og bakstilling + motor å gir, egentlig alt som trengs for å få start til e36 m3, har du dette? og hva kunne du tenkt deg for det? send gjerne pm Mvh Bjørn Hei! Tilbud på 3.2 M3 frem til 31.05.11 nå folkens! Komplett høyrestyrt 1998 mod M3 (uten takluke) selges uten interiør og karosserideler for 45.000! Andre ting som følger med da er: 17" Sunflower Eksos hele veien Speedometerhus Klima Kjørecomputer Midtkonsoll med håndbrekk baggasjeluke uten vinge (rusten nederst mot bakplate) håper det var svar nok God pris, noen biter nok på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 kjempe!mulig å få sett noen bilder av de? å av en del andre ting du har av m5 interiør/eksteriør. Ja, jeg har bilder av interiør og instegslister, men legger ut på side1 i denne tråden i morgen kveld. Har litt mye å gjøre akkurat nå om dagen bare, men spør igjen om jeg glemmer er du snill! skal ta en runde med nye bilder av mye mye mer også. Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Har du rollo til sidevinduene til E39? trenger bare den store typen desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drift king Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 s50b32 hjerne, greenrør og vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 s50b32 hjerne, greenrør og vanos? Bud? Selger nok ikke disse delene helt uten videre, da dette er svindyre saker å kjøpe igjen for kjøperen av min motor når den tid kommer.. Må bli et seriøst og høyt bud evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 M3-frontfanger til e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 M3-frontfanger til e36? Ja, to igjen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 cd spiller/navi ? så venter jeg på bildene da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 M3-frontfanger til e36? Ja, to igjen=) Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 M3-frontfanger til e36? Ja, to igjen=) Pris? 2750=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 cd spiller/navi ? så venter jeg på bildene da vet du. CD spillere har jeg tonnevis av, ALPINE, JVC, SONY, KENWOOD ++, ja allt=) Navi har jeg kun org navi til e39 m5 og e46 m3, den med halv skjerm. Bilder av innstegslistene har jeg ikke tatt desverre, men har to sett, å de er i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 okey. Nei tenkte å skifte ut sjø. For nå så sitter det en orginal spiller med radio i. Lei av radion! hehe.. okey. kommer du til å legge ut bilder av m5 delene du har osv.? hvor du holder til i verden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har du den jekken som følger med E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 har du orginale elektriske m3 speil med dimming? har på min e46 mulighet for å legge speila inn elektrisk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå