thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 okey.Nei tenkte å skifte ut sjø. For nå så sitter det en orginal spiller med radio i. Lei av radion! hehe.. okey. kommer du til å legge ut bilder av m5 delene du har osv.? hvor du holder til i verden? Ok, men da ville jeg tatt en tur, har mye bra spillere, noen med stor skjerm og mye annet som ryggekamera osv blandt annet.. Ja, bilder kommer på mye mye deler snart, bare det blir vær til det=) regner som fy om dagen se.. Strømstad, sverige er mitt bosted, men er en del hos venner og familie i sarpsborg, så kan møtes der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Har du den jekken som følger med E39? Jepp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 har du orginale elektriske m3 speil med dimming? har på min e46 mulighet for å legge speila inn elektrisk også. Hei! Ja, jeg har ekte m3 speil inne, imola røde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 M3 3.0 motor, gir, ledningsnett, nøkler, radiator, hjerne, inkl grerør. er dette solgt? og er prisen 27k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 M3 3.0 motor, gir, ledningsnett, nøkler, radiator, hjerne, inkl grerør. er dette solgt? og er prisen 27k? Hei! Ja, den motoren er solgt, men har en til, samme pris da, og ca samme stand. PM for mer info. Ellers har jeg tre stk 3.2 litere inkl girkasse og allt som kan gå rimelig nå (32.000-35.000). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 okey. den er go. eneste er at jeg bor et stykke unna.! 7timer 1.vei! tenkte meg til sverige i sommer uansett da. men dette er vel ikke noe du holder av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 okey. den er go. eneste er at jeg bor et stykke unna.! 7timer 1.vei! tenkte meg til sverige i sommer uansett da. men dette er vel ikke noe du holder av? Nei, holder ikke av slike "små" ting, de selges når noen kommer med pengene. Men hvorfor kan jeg ikke sende det til deg? innstegslister til e39 m5 og cd spiller, var det ikke? Det tar jo ikke noe stor plass, så koster 260 kr å sende på oppkrav. Vil isåfall ha forskudd for frakt tur-retur, ifall det ikke blir hentet ut fra posten. Da må jo jeg betale frakten selv for ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Har du den jekken som følger med E39? Jepp=) Mye skal du ha for denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Har du den jekken som følger med E39? Jepp=) Mye skal du ha for denne ? Vet ikke.. kom med bud, så blir vi nok enige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 skjønner. jaja.. du kunne jo sent meg en pakke. passer spilleren som står i m5`en til e39 min da. vet du noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 skjønner.jaja.. du kunne jo sent meg en pakke. passer spilleren som står i m5`en til e39 min da. vet du noe om det? Jaja, den passer=) den med halve navi´n osv? Er mye jobb å skru ut , pga ledningsnett gåt til bagasjen osv, så blir litt dyrere å frakte den, men det løser seg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Aequitas Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 vet ikke akkurat hvordan den ser ut jeg nå da men. vil ha noe som værtfall står orginalt i en bmw. har du eventuelt en link du kunne sent meg. ? så jeg kunne få sjekket ut hvilken type vi snakker om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 vet ikke akkurat hvordan den ser ut jeg nå da men. vil ha noe som værtfall står orginalt i en bmw. har du eventuelt en link du kunne sent meg. ? så jeg kunne få sjekket ut hvilken type vi snakker om her. Den avbildede er til e46, men det er nesten helt lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Vet ikke.. kom med bud, så blir vi nok enige:) Kan gi deg 200,-. Kan hente omgående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rustyglock Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 heisann kan gi deg 6000 for de svarte vader FREM stolene så får du mine støkne svarte sport skinn stoler oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå