Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Det er i orden, ringer deg en av dagene. Vet du om m3 bremsene passer på 320 understell? Eller må jeg bytte alt. :)

Tror du må bytte allt, men kan være det holder å bytte spindlene med allt.. Si ifra om det er noe du leter etter så ordner vi gode priser som alltid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du E46 M3 speil for coupe? Hvor befinner du deg i verden?:P

Ja, jeg har m3 speil, m3 interiør og m3 ratt, samt allt annet i m3 også=)

Har også e46 m3 komplett høyrestyrt karosseri for den som er interessert, med allt av fangere, sideskjørt, panser, skjermer, lykter, dører, baggasjeluke, ruter osv til 25.000. ikke motor/gir eller understell såklart med i den prisen, men dette er for banebruk eller til reg eller ombygging e.l.

IKKE TAKLUKE=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si fra når det passer du så møter jeg deg på schell ang grillen med svarte nyrer... :)

Passer idag rundt 4-6 tiden, men har ikke tlf for øyeblikket. Skal skaffe meg en midlertidig tlf idag før kl 11, siden min er kass..så da må du ringe mg på 91 52 59 39.

mvh thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du E46 M3 speil for coupe? Hvor befinner du deg i verden?:P

Ja, jeg har m3 speil, m3 interiør og m3 ratt, samt allt annet i m3 også=)

Har også e46 m3 komplett høyrestyrt karosseri for den som er interessert, med allt av fangere, sideskjørt, panser, skjermer, lykter, dører, baggasjeluke, ruter osv til 25.000. ikke motor/gir eller understell såklart med i den prisen, men dette er for banebruk eller til reg eller ombygging e.l.

IKKE TAKLUKE=)

Er det mulighet for noen bilder på PM av speil, ratt og intr. med pris?:D

Er også interessert i faceliftbaklykter med LED:) Om du har:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulighet for noen bilder på PM av speil, ratt og intr. med pris?:D

Er også interessert i faceliftbaklykter med LED:) Om du har:D

Desverre så har jeg dårlig med bilder, men dette er orginal deler i meget god stand!! LED har jeg ikke noe av, men speil har jeg mange av i god stand, og interiør har jeg i nesten alle farger som finnes=)

hvilken farge er du interessert av? Jeg kan slippe rødt, grått eller kiwi farget interiør for MEGET lave priser fremover nå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...