thomashm5 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Du har vel ikke skinn/stoff interiør til E34 sedan? Jo, jeg har fra m5 sedan, individual, champagne farget utøket skinn interiør med el og varme framme, samt el sete bak (mistenker jeg pga en spesiell knapp nede under puta!!).. 5.000.. strøkent forutenom litt slitt førersete med et lite hull.. dette lar seg fikse for en tusenlapp eller noe, men da har man et superspesiellt m5 interiør=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h0vard Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Har du mulighet til å få tatt ett bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Er det mulighet for noen bilder på PM av speil, ratt og intr. med pris?Er også interessert i faceliftbaklykter med LED:) Om du har:D Desverre så har jeg dårlig med bilder, men dette er orginal deler i meget god stand!! LED har jeg ikke noe av, men speil har jeg mange av i god stand, og interiør har jeg i nesten alle farger som finnes=) hvilken farge er du interessert av? Jeg kan slippe rødt, grått eller kiwi farget interiør for MEGET lave priser fremover nå!!!!!! Bilen min er TITANSILBER METALLIC (354) så hvis du har dette er det veldig fint:) Om ikke er det vel bare å lakkere? Men hvor i verden befinner du deg? Henter alle varene jeg skal kjøpe privat for sikkerhetens skyld Fortell meg så finner jeg fort ut om det er aktuellt eller ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Strømstad/sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasO93 Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Er han fra sarpsborg? I så fall er det greit;) Men skulle gjærne hatt et bilde først, du har ikke mulighet til å få tatt et par da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Jau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Mulig eg har alzheimerz og allerede spørt om dette rattet men: Fortsatt til salgs? Pris? Års model det stod på? passer 97 mod E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Har du mulighet til å få tatt ett bilde av det? Jg har desverre ikke mobil engang med kamera for øyeblikket.. Det er så utrolig mørkt der delene står, så blir ikke noe bra bilder iallefall, men det er helt lyst gul-aktig, veldig tøft=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Er det mulighet for noen bilder på PM av speil, ratt og intr. med pris?Er også interessert i faceliftbaklykter med LED:) Om du har:D Desverre så har jeg dårlig med bilder, men dette er orginal deler i meget god stand!! LED har jeg ikke noe av, men speil har jeg mange av i god stand, og interiør har jeg i nesten alle farger som finnes=) hvilken farge er du interessert av? Jeg kan slippe rødt, grått eller kiwi farget interiør for MEGET lave priser fremover nå!!!!!! Bilen min er TITANSILBER METALLIC (354) så hvis du har dette er det veldig fint:) Om ikke er det vel bare å lakkere? Men hvor i verden befinner du deg? Henter alle varene jeg skal kjøpe privat for sikkerhetens skyld Fortell meg så finner jeg fort ut om det er aktuellt eller ikke;) Jeg holder til i strømstad, eller i sarpsborg området.. Jeg har speil i sølv, skal sjekke eksakt hvilken farge de er.. mener de er titansilber=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Er han fra sarpsborg?I så fall er det greit;) Men skulle gjærne hatt et bilde først, du har ikke mulighet til å få tatt et par da? bilder har jeg ikke, men de er i meget god stand uten skader eller sprekt glsas, det garanterer jeg.. om ikke, så skal du få de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Mulig eg har alzheimerz og allerede spørt om dette rattet men: Fortsatt til salgs? Pris? Års model det stod på? passer 97 mod E39? Ja, jeg har ratt igjen, fra m5, ´99-´00 modeller:) har også facelift ratt fra e46, som passer e39. Om det passer 97 modell vet jeg ikke, så det må du nesten sjekke selv er jeg redd. Pris er 3.500. De er svært strøkne. mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matren Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Har du bilde? Pris? Har ikke bilder, men de er helt orginale og strøkne, har 6 sett sikkert, så GARANTERT ett sett som er bra.. Alle må slutte å spørre meg så mye om bilder, å bare stole på at jeg har fine deler hehe=) Hehe, passer de 5 serie med automat? Farger på settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Har du bilde? Pris? Har ikke bilder, men de er helt orginale og strøkne, har 6 sett sikkert, så GARANTERT ett sett som er bra.. Alle må slutte å spørre meg så mye om bilder, å bare stole på at jeg har fine deler hehe=) Hehe, passer de 5 serie med automat? Farger på settene? Alle er sorte. Ja, de bør passe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matren Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Jeg skulle hatt et sett bremseklaver foran til e36 m3, er vel samme på 3 liter og 3.2 trur jeg. Har du mulighet til å sende evt thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå