Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt et sett bremseklaver foran til e36 m3, er vel samme på 3 liter og 3.2 trur jeg. Har du mulighet til å sende evt thomas?

Selger kun komplette bremser evt er jeg redd.. Kan sende, men da står kjøper for frakten, og forskuddsbetaling gjelder (evt forskudd på frakt tur/retur prisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg har alzheimerz og allerede spørt om dette rattet men: Fortsatt til salgs? Pris? Års model det stod på? passer 97 mod E39?

1clv5xe45hgj3x89vdgt_thumb.jpg

Ja, jeg har ratt igjen, fra m5, ´99-´00 modeller:) har også facelift ratt fra e46, som passer e39. Om det passer 97 modell vet jeg ikke, så det må du nesten sjekke selv er jeg redd.

Pris er 3.500. De er svært strøkne.

mvh thomas

Eg veit ganske sikkert at da M5 rattet fra 99-00 ikkje passer, for dei lagte et nytt ratt fra sept. 99. Alt før passer min bil. Kas år er E46 rattet? er det multifunksjon? Kunne du linket meg bilde, da eg ikke heilt veit ka eg leite etter i bilde arkivet ditt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig eg har alzheimerz og allerede spørt om dette rattet men: Fortsatt til salgs? Pris? Års model det stod på? passer 97 mod E39?

1clv5xe45hgj3x89vdgt_thumb.jpg

Ja, jeg har ratt igjen, fra m5, ´99-´00 modeller:) har også facelift ratt fra e46, som passer e39. Om det passer 97 modell vet jeg ikke, så det må du nesten sjekke selv er jeg redd.

Pris er 3.500. De er svært strøkne.

mvh thomas

Eg veit ganske sikkert at da M5 rattet fra 99-00 ikkje passer, for dei lagte et nytt ratt fra sept. 99. Alt før passer min bil. Kas år er E46 rattet? er det multifunksjon? Kunne du linket meg bilde, da eg ikke heilt veit ka eg leite etter i bilde arkivet ditt :lol:

e46 m3 kom jo 2001, så mine ratt kommer fra 01, 02 og 03 modeller.. det er "facelift" rattet.. e46 m3 kom kun med disse rattene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...