Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

E39 M5 ratt eller E46 M3 ratt? Gjærne uten airbag...

Jeg har begge deler, men selges helst komplett med allt. Derimot er de billige komplette da, så bare å gi beskjed om hva du leter etter. priser er fra 2.500 til 3.500=)

Jeg leter etter et som jeg skal bruke i min X5. Hvilken bil det kommer fra er ikke så farlig så lenge det er i bra stand..:-)

Denne typen: 86424d1248838822-something-might-interesting-m5-e39-motorsport-fat-steering-wheel-m5-e39-original-steering-wheel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 M5 ratt eller E46 M3 ratt? Gjærne uten airbag...

Jeg har begge deler, men selges helst komplett med allt. Derimot er de billige komplette da, så bare å gi beskjed om hva du leter etter. priser er fra 2.500 til 3.500=)

Jeg leter etter et som jeg skal bruke i min X5. Hvilken bil det kommer fra er ikke så farlig så lenge det er i bra stand..:-)

Denne typen: 86424d1248838822-something-might-interesting-m5-e39-motorsport-fat-steering-wheel-m5-e39-original-steering-wheel.jpg

Ja, denne typen ratt koster 3.500 og er i bra stand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder til S50 motorene? Hvilken KM gjelder til hva?

Skulle kanskje vært litt mer spesifikk når jeg spurte, hehe.

Hva med S54 og hvordan er passformen for denne i en E36? Noe som må byttes?

Ja, jeg svarte sånn for å erte deg litt, samtidig å si at folk må være mer spesifikke i hva de lurer på av deler på en hyggelig måte. Dette pga jeg har helt ufattelig mye deler, så umulig å svare om jeg ikke vet hva det er snakk om, hehe.. Men 3.0 literen har gått 155.000, 3.2 (s50b32) har jeg som har gått 165 og 175, samt s54b32 har jeg som har gått 165 og 175=) ca. ca.. Har også v8ere fra m5 e39 som har gått 180-190.000 ca.

Allt er i bra stand med full historikk!! 3.2 motorene går billig siden de bør sees over litt med en service, men ingenting utav det vanlige. Den ene har litt ulyd fra vanos, så går for 32.500, altså 5.000 billigere pga dette, slik at kjøper kan sende den til dr.vanos. Det koster 5.000, men da har man en særdeles god motor!! Denne motoren har kvittering på ny toppakning, strekkbolter, vannpumpe, termostat, et par andre pakninger osv osv for et år siden, så da har man en så sikker motor som mulig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noen nye deler som ikke står i annonse teksten enda:

cab interiør:

-sort skinn 4.000

-hvitt skinn (som nytt) 4.000

-hvitt skinn med vader framstoler (endel slitt med blir nok mye bedre med en vask. 4.000

har også selve cabriolet´n i sort og blått (en blå som er helt fungerende med motor og allt), inkl alle andre cab deler som bakluker osv.

m5 e39 karosseri deler (allt er rustfritt og i meget bra stand!):

-dører 4 stk strøkne inkl svart piano blank shadowline for 2.000 (for alle 4!)

-panser 1.000

-skjermer 500

-baggasjeluke 1.500

19" ac schnitzer felger til e36 (noe bra og noe dårlig dekk, og en del kantkjøringer) 2.000

Org m3 felger priser fra 2.500 til 3.500 nå altså gått ned en tusenlapp til!!

Også andre priser er lavere nå, så kom med bud, så skal jeg garantere et godt kjøp=)

f.eks selger jeg et komplett 2003 modell e46 m3 karosseri uten takluke (komplett med allt inkl skjermer, fangere, lykter ruter osv) for 25.000. Dette er deler som koster vanligvis 35.000, så dette er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært gjort noe vedlikehold med S50B30 i det siste da?

Så at noen av bilene var fra utlandet. Er denne motoren fra utlandet? Isåfall, er den da momset inn osv.?

Ser ut som interessen min havner på denne da lommeboken min er begrenset etter nylig bruk av 35 lapper på bilen. Forventet ikke at jeg skulle bli plaget med motoren med det første akkurat :-( Kredittkort trekt til grensen.

Den sparker vel godt nok fra seg den også :-)

Driver du med et høggeri siden du er tjukk av deler ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært gjort noe vedlikehold med S50B30 i det siste da?

Så at noen av bilene var fra utlandet. Er denne motoren fra utlandet? Isåfall, er den da momset inn osv.?

Ser ut som interessen min havner på denne da lommeboken min er begrenset etter nylig bruk av 35 lapper på bilen. Forventet ikke at jeg skulle bli plaget med motoren med det første akkurat :-( Kredittkort trekt til grensen.

Den sparker vel godt nok fra seg den også :-)

Driver du med et høggeri siden du er tjukk av deler ? :P

s50b30 er i sverige og ikke momset inn., men dette er inget problem å fikse på en halvtimes tid innom tollen. Motoren har full historikk og hadde full service for noen få mil siden:) Det holder i massevis! Denne motoren er frisk som bare den også, så det er ikke noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...