thomashm5 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Ja, denne typen ratt koster 3.500 og er i bra stand:) Om du selger meg ett uten airbag siden jeg har denne fra før er jeg veldig intr. Den er jo snart like dyr som rattet....:-/ hmm.. vil helst selge det komplett.. men du kan jo selge airbag videre selv?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Kjøpte s50b32 av denne karen i sommer! Kan anbefalest på det sterkeste! Seriøs og skikkeleg Takker så mye, alltid hyggelig å høre!! M3 sidelistene til coupe ligger klare om det var noen interesse for de enda også btw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matren Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Har du radiator til e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Har du radiator til e39? Ja, til m5, men selges ikke for småpenger for den hører opprinnelig med i motorpakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Har ikke noen shadowline lister rundt vinduer liggende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Har ikke noen shadowline lister rundt vinduer liggende ? Joda, i massevis! har 5 sett med dører liggende strøkne med pianoblank shadowline=) med selger dørene helst komplette inkl ruter og shadowline, el.nett og pakninger. 1.000 kr døra. DETTE ER BILLIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 Har nå også en HARDTOP til e36 cab liggende, i estorilblå. 5.000 for de som er interessert. Den er i topp stand!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hei har du disse tingene enda, eventuelt bilder av de?? e46 m3 Karbon AC Schnitzer front leppe 2.500 Karbon AC Schnitzer diffuser 1.000 Karbon GruppeM luftinntak med filter 3.000 Orginal krom grill <- pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Hei har du disse tingene enda, eventuelt bilder av de??e46 m3 Karbon AC Schnitzer front leppe 2.500 Karbon AC Schnitzer diffuser 1.000 Karbon GruppeM luftinntak med filter 3.000 Orginal krom grill <- pris? Joda, de delene har jeg enda, men karbon leppen har jeg på min bil inntil jeg finner en strassentech til en ok sum.. luftinntaket er også på min bil er jeg redd.. men diffuseren og org grillen kan du få for 1250 kr+frakt evt. bilde av diffuseren er her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 hmm ok, likte ikke helt den diffuseren der dessverre, men hvilke farge er den i om jeg skulle ombestemme meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hmm, trenger virkelig baare listene :/ men vis du skulle ombestemme deg og gidder å selge kun listene rundt vinduene i evt innbytte i chrome lister med mellomlegg fra meg så si fra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 hmm ok, likte ikke helt den diffuseren der dessverre, men hvilke farge er den i om jeg skulle ombestemme meg? farge? den er i karbon med stål list rundt, slik som på bilde.. er ikke noen bakfanger med.. man monterer den over den orginale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Hmm, trenger virkelig baare listene :/ men vis du skulle ombestemme deg og gidder å selge kun listene rundt vinduene i evt innbytte i chrome lister med mellomlegg fra meg så si fra ) Jada, kan gjøre det. Du kan få alle listene for 3.000=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Det er Kun de listene rundt vinduene du mener nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Det er Kun de listene rundt vinduene du mener nå? komplett shadowline ja, de sitter innvendig også, samt på a-,b- og c-stolpene. Koster 10.000 nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå